Jak płacić za wycieczkę?
Rezerwacja wycieczki składana za pośrednictwem strony internetowej www.qtravel.pl lub telefonicznie przez naszą infolinię 801 590 059 jest rezerwacją wstępną i nie wiąże się z żadnymi kosztami. Po jej otrzymaniu nasz doradca potwierdza dostępność miejsc i cenę zarezerwowanej oferty. Jeśli oferta jest dostępna, rezerwacja zostaje założona w systemie rezerwacyjnym organizatora.
Wpłata należności za wycieczkę dokonywana jest w oparciu o umowę wstępną, którą wraz z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa, Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia oraz innymi dokumentami niezbędnymi do organizacji wyjazdu przesyłamy na podany w procesie rezerwacji adres e-mail .
Rezerwacja składana za pośrednictwem strony internetowej lub infolinii jest rezerwacją wstępną i nie wiąże się z żadnymi kosztami. Po potwierdzeniu ceny i dostępności miejsc, klient dokonuje wpłaty wskazanej należności. Dopiero potwierdzenie wpłaty oznacza zakończenie procesu rezerwacji i dokonanie sprzedaży.Dostępne formy płatności
Po zapoznaniu się z dokumentami i zaakceptowaniu warunków wyjazdu należy dokonać wpłaty podanej na umowie kwoty na wskazane konto bankowe.
Dostępne są dwie podstawowe możliwości dokonania wpłaty:
- Przelewem na wskazany rachunek bankowy
- Przelewem internetowym lub kartą kredytową za pośrednictwem systemu DotPay.



Po weryfikacji poprawności danych na umowie i dokonaniu płatności zostaje przesłany dokument potwierdzający zakup oferty turystycznej. Potwierdzenie wpłaty jest bowiem równoznaczne z zakończeniem rezerwacji i dokonaniem sprzedaży.
Kiedy płacić za wycieczkę?
O liczbie i wysokości wpłat za wycieczkę każdorazowo informuje klienta nasz doradca. Wyróżnić można jednak trzy podstawowe scenariusze dokonywania wpłat za ofertę turystyczną:
-
Rezerwacja wcześniej niż 30 dni przed wyjazdem
Jeśli rezerwujemy wycieczkę wcześniej niż 30 dni przed planowanym wyjazdem, standardowo wpłacamy 30 proc. wartości wycieczki na poczet zaliczki, a na 30 dni przed planowanym wyjazdem dokonujemy wpłaty reszty należności.
-
Promocyjne oferty First minute
Sprzedając oferty w ramach promocji typu First minute organizatorzy dopuszczają możliwość wpłaty zadatku np. w wysokości 200 zł/os, po 30 dniach dopłacamy do 30 proc. wartości wycieczki, natomiast na 30 dni przed wylotem – dopłacamy do całości.
-
Oferty typu Last minute
Dla ofert typu Last minute, które rozpoczynają się za mniej niż 30 dni przed planowanym wyjazdem, w momencie rezerwacji oferty zobowiązani jesteśmy przelać na wskazany rachunek bankowy całość kosztów wycieczki.