Najczęściej zadawane pytania

  1. W jaki sposób mogę podpisać umowę?

    Przesłaną mailem umowę należy wydrukować, podpisać i przesłać mailem, faxem, pocztą lub osobiście przekazać w naszym biurze.

  2. Jak i kiedy mogę zarezerwować wycieczkę?

    Wszystkie oferty można rezerwować na stronie www.qtravel.pl przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Istnieje również możliwość rezerwacji przez telefon, email lub faks.

  3. Jak rezerwować wyjazdy na bliski termin?

    Dzisiaj rezerwacja, jutro wyjazd? Żaden kłopot! Większość organizatorów wyjazdów turystycznych umożliwia rezerwację wycieczki nawet na dzień przed wyjazdem. Loty czarterowe można rezerwować na dzień przed wylotem, natomiast loty rejsowe wymagają rezerwacji na 2 dni przed wylotem.

  4. Czy w wycieczkach lotniczych i ofertach last minute transfer z lotniska jest wliczony w cenę?

    Przy ofertach last minute oraz wycieczkach lotniczych transfer z lotniska do hotelu jest wliczony w cenę. Jeżeli jest inaczej przy ofercie pojawi się wyraźna informacja na ten temat.

  5. Czy może się zdarzyć, że prezentowane oferty są już niedostępne?

    Taka sytuacja jest możliwa, jeżeli oferta danego organizatora podróży nie jest aktualizowana w czasie rzeczywistym. Może także zdarzyć się sytuacja, że wybraną przez Ciebie ofertę zdąży przed Tobą zarezerwować ktoś inny.

  6. Czy godziny lotów mogą ulec zmianie?

    Rozkład lotów może ulegać zmianom. Organizator podróży lub linie lotnicze mogą bowiem zmienić godziny lotu z różnych przyczyn. Jeśli ma miejsce taka sytuacja doradca naszego Centrum Rezerwacji poinformuje Cię w odpowiednim czasie o wszelkich zmianach.

  7. Co muszę zrobić, jeśli podczas trwania podróży chcę złożyć reklamację?

    W takim przypadku zgłoś się bezpośrednio do swojego rezydenta w miejscu wypoczynku. Reklamację uzasadnij pisemnie. Pamiętaj, że reklamacje przyjmowane są tylko przez 30 dni od powrotu z wycieczki. Tylko reklamacje złożone w tym terminie będą rozpatrywane.

  8. Dlaczego opis wybranego przez mnie hotelu nie jest dostępny?

    Niektórzy organizatorzy podróży lub hotele nie oferują wystarczającego opisu i nie przedstawiają dużej ilości zdjęć swoich obiektów. Jeśli nie możesz znaleźć opisu wybranego przez siebie hotelu, skontaktuj się z naszym Centrum Rezerwacji.

  9. Czy na Qtravel.pl mogę zarezerwować wycieczkę dla grupy?

    Tak. Aby dokonać rezerwacji dla większej grupy uczestników skontaktuj się z naszym Centrum Rezerwacji.

  10. W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub anulować rezerwację?

    Zmiana rezerwacji lub jej całkowite anulowanie są możliwe, ale zazwyczaj wiążą się z kosztami. W takich sytuacjach zadzwoń do naszego Centrum Rezerwacji. Anulowania oraz zmiany rezerwacji mogą być zgłaszane wyłącznie w formie pisemnej, e-mailem lub faksem. Jeżeli żadna z osób nie może wyjechać w określonym terminie możesz przesunąć wyjazd na inny termin. Wiąże się to z anulowaniem pierwszej rezerwacji i dokonaniem nowej. Koszt takiej zmiany jest określony w warunkach uczestnictwa w podróży u danego organizatora podróży. Koszty związane z dokonaniem zmiany rezerwacji lub jej anulowania są dokładnie określone w regulaminach poszczególnych organizatorów podróży.

  11. Co mam zrobić, gdy składając rezerwację popełnię błąd lub coś przeoczę?

    W formularzu rezerwacji szczególnie zwracamy uwagę na zobowiązanie, jakie powstaje wraz z dokonaniem rezerwacji. W związku z tym przed zakończeniem rezerwacji dokładnie sprawdź wszystkie dane (dane osobowe, miejsce wyjazdu, data wyjazdu). Jeżeli mimo to dojdzie do błędnej rezerwacji skontaktuj się z naszym Centrum Rezerwacji. Jeżeli z tego tytułu zaistnieją dodatkowe opłaty, będziesz zobowiązany do ich uiszczenia.

  12. Czy w przypadku rezerwacji dla kilku osób, istnieje możliwość anulowania rezerwacji tylko jednego z uczestników?

    Jeżeli jeden z uczestników nie może wyjechać, istnieje możliwość wskazania innej osoby, która go zastąpi. Zmiana imienia i nazwiska jest jednak w każdym wypadku odpłatna. Dokładne koszty są opisane w regulaminie danego organizatora podróży. Polecamy zawarcie dodatkowego ubezpieczenia na wypadek rezygnacji z podróży lub zmiany rezerwacji na późniejszy termin np. spowodowane problemami zdrowotnymi. Nowa rezerwacja powinna być opłacona od razu. Jeżeli organizator podróży zaproponuje korzystniejszą możliwość niezwłocznie Cię o tym poinformujemy. Zawsze polecamy zawarcie dodatkowego ubezpieczenia na wypadek rezygnacji z podróży.