Zadzwoń do nas!
801 590 059
koszt połączenia: 0,49zł/min
+48 58 326 20 00
koszt połączenia: 0,49zł/min
zamknij
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.
zamknij

Baros Maldiveshotel 5.0 gwiazdkowy

Zdaniem Coral Travel / Wezyr Holidays:

Ośrodek położony na malowniczej wyspie, otoczony piaszczystymi plażami. Można tutaj wypocząć będąc wśród natury, czemu sprzyja gorąca aura i gościnność. Na odwiedzających to miejsce czekają restauracje oraz bary z lokalną kuchnią. HOTEL: Kategoria organizatora 5* Kategoria lokalna 5* Data otwarcia: 1...

Przeczytaj pełen opis oferty

Terminy i ceny

Data wyjazduDługość pobytuTransportMiejsce wyjazduLiczba osóbWyżywienieCena
Nie wiesz, który termin zarezerwować?Zadzwoń do nas! 801 590 059 lub +48 58 326 20 00

Opis oferty wg: Coral Travel / Wezyr Holidays

Ośrodek położony na malowniczej wyspie, otoczony piaszczystymi plażami. Można tutaj wypocząć będąc wśród natury, czemu sprzyja gorąca aura i gościnność. Na odwiedzających to miejsce czekają restauracje oraz bary z lokalną kuchnią.

HOTEL:
Kategoria organizatora

5*

Kategoria lokalna

5*

Data otwarcia:

1973 r. Odnowiony w 2006 r.

Na terenie hotelu: restauracje (8), bary (2), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), centrum biznesowe, basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

INTERNET:
  • Wi-Fi w hotelu bezpłatne
  • Kawiarenka internetowa bezpłatna
PLAŻA:

Przy hotelu, wydzielona część plaży publicznej, pomost, piaszczysta, 600 m długości, dojście do plaży promenadą,Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.

POKOJE:

Zlokalizowane są w budynku głównym:(liczba pięter: 1, liczba wind: 0)

Typy pokoi:

Zlokalizowane w willach:

  • wille deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • wille baros dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)

  • wille water dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • wille baros water pool: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • wille water pool dla max. 3 os.: 1 sypialnia, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • baros residence dla max. 3 os.: salon, 1 sypialnia, dostęp do współdzielonego basenu, basen, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, bezpłatna pralnia, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • suity baros dla max. 3 os.: salon, 1 sypialnia, drzwi przesuwne między pokojami, dostęp do współdzielonego basenu, basen, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, jacuzzi, WC), taras

WYŻYWIENIE
  • restauracja główna, restauracje a la carte (3), bary (2)
Śniadanie
  • śniadanie (07:30-10:30) serwowane w restauracji "Lime"
Śniadanie i obiadokolacja
  • śniadanie (07:30-10:30), kolacja (18:00-22:30) serwowane w restauracji "Lime"

All Inclusive

  • śniadanie (07:30-10:30), obiad (11:00-18:00), kolacja (18:00-22:30) serwowane w restauracji "Lime"
  • kolacja (19:00-22:30) serwowana w restauracji "Cayenne Grill"
  • lody
  • wybrane lokalne i importowane napoje bezalkoholowe, alkoholowe
  • pakiety dla nowożeńców i urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte

- płatne. Wymagana rezerwacja

  • Lime Restaurant -międzynarodowa
  • Cayenne Grill Restaurant - międzynarodowa
  • The Lighthouse Restaurant -międzynarodowa
AKTYWNIE I ANIMACYJNIE:
W cenie:
  • tenis stołowy
  • rzutki
  • badminton
  • siatkówka
  • miniboisko do piłki nożnej
  • bilard
  • siłownia
  • jacuzzi
Płatne:
  • sporty wodne na plaży
  • centrum SPA
  • masaż
  • sauna
DODATKOWE INFORMACJE:

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK, ZA OPŁATĄ
  • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
  • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
  • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK
  • Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
  • Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK, 24H
  • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK, ZA OPŁATĄ
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
  • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 5 M2 2 LICZBA GOŚCI
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
  • Czy na leżakach są materace? - TAK
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK, BEZPŁATNIE,INDYWIDUALNIE PAKOWANE
  • Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, OBSŁUGA KELNERSKA
  • Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
  • Czy siłownia jest czynna? - TAK
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Izolacja Gości w wyznaczonych pokojach.Hotel skontaktuje się z agencją ochrony zdrowia na Malediwach. Agencja ta będzie asystować przy Gościach na kwarantannie w wyznaczonym szpitalu, jeśli zajdzie taka konieczność
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W

Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.

Na miejscu opieka tylko anglojęzycznego rezydenta.

USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU:
  • Niepełnosprawni
  • Wi-Fi
  • Przy plaży
  • SPA
  • Siłownia
  • All Inclusive
  • Serwis plażowy
  • Sporty wodne
zamknijBaros MaldivesBaros Maldiveshotel 5.0 gwiazdkowy

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj

Zostaw wiadomość do oferty Baros Maldives

Wypełnij poniższy formularz a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.

Preferowany
kontakt
Wyraż zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj