Zadzwoń do nas!
801 590 059
koszt połączenia: 0,49zł/min
+48 58 326 20 00
koszt połączenia: 0,49zł/min
zamknij
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.
zamknij

Bodrum Holiday Resort & Spahotel 5.0 gwiazdkowy

Zdaniem Coral Travel / Wezyr Holidays:

Usytuowany w spokojnej okolicy z zapierającym dech w piersiach widokiem na zatokę oraz grecką wyspę Kos. Hotel zapewnia przyjemny, rodzinny wypoczynek w otoczeniu bujnej roślinności śródziemnomorskiej, oferując jednocześnie znakomitą kuchnię oraz bogaty program animacyjny dla dzieci i dorosłych. HOTE...

Przeczytaj pełen opis oferty

Terminy i ceny

Data wyjazduDługość pobytuTransportMiejsce wyjazduLiczba osóbWyżywienieCena
08.10.20203 dniSamolotKatowice × 1
Ultra All Inclusive (UA)
1448 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 08.10.2020, 05:20 - BJV (BJV), 08.10.2020, 09:00
Przylot:
BJV (BJV), 12.10.2020, 01:30 - Katowice (KTW), 12.10.2020, 03:10
Wyżywienie:
Ultra All Inclusive (UA)
09.10.20203 dniSamolotKatowice × 1
Ultra All Inclusive (UA)
1448 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 09.10.2020, 04:30 - BJV (BJV), 09.10.2020, 08:10
Przylot:
BJV (BJV), 13.10.2020, 00:50 - Katowice (KTW), 13.10.2020, 02:30
Wyżywienie:
Ultra All Inclusive (UA)
12.10.20203 dniSamolotKatowice × 1
Ultra All Inclusive (UA)
1448 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 12.10.2020, 04:40 - BJV (BJV), 12.10.2020, 08:00
Przylot:
BJV (BJV), 16.10.2020, 01:40 - Katowice (KTW), 16.10.2020, 03:20
Wyżywienie:
Ultra All Inclusive (UA)
15.10.20203 dniSamolotKatowice × 1
Ultra All Inclusive (UA)
1448 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 15.10.2020, 05:20 - BJV (BJV), 15.10.2020, 09:00
Przylot:
BJV (BJV), 19.10.2020, 01:30 - Katowice (KTW), 19.10.2020, 03:10
Wyżywienie:
Ultra All Inclusive (UA)
16.10.20203 dniSamolotKatowice × 1
Ultra All Inclusive (UA)
1448 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 16.10.2020, 04:30 - BJV (BJV), 16.10.2020, 08:10
Przylot:
BJV (BJV), 20.10.2020, 00:50 - Katowice (KTW), 20.10.2020, 02:30
Wyżywienie:
Ultra All Inclusive (UA)
19.10.20203 dniSamolotKatowice × 1
Ultra All Inclusive (UA)
1448 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 19.10.2020, 04:40 - BJV (BJV), 19.10.2020, 08:00
Przylot:
BJV (BJV), 23.10.2020, 01:40 - Katowice (KTW), 23.10.2020, 03:20
Wyżywienie:
Ultra All Inclusive (UA)
08.10.20203 dniSamolotKatowice × 2
Ultra All Inclusive (UA)
1448 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 08.10.2020, 05:20 - BJV (BJV), 08.10.2020, 09:00
Przylot:
BJV (BJV), 12.10.2020, 01:30 - Katowice (KTW), 12.10.2020, 03:10
Wyżywienie:
Ultra All Inclusive (UA)
09.10.20203 dniSamolotKatowice × 2
Ultra All Inclusive (UA)
1448 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 09.10.2020, 04:30 - BJV (BJV), 09.10.2020, 08:10
Przylot:
BJV (BJV), 13.10.2020, 00:50 - Katowice (KTW), 13.10.2020, 02:30
Wyżywienie:
Ultra All Inclusive (UA)
12.10.20203 dniSamolotKatowice × 2
Ultra All Inclusive (UA)
1448 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 12.10.2020, 04:40 - BJV (BJV), 12.10.2020, 08:00
Przylot:
BJV (BJV), 16.10.2020, 01:40 - Katowice (KTW), 16.10.2020, 03:20
Wyżywienie:
Ultra All Inclusive (UA)
15.10.20203 dniSamolotKatowice × 2
Ultra All Inclusive (UA)
1448 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 15.10.2020, 05:20 - BJV (BJV), 15.10.2020, 09:00
Przylot:
BJV (BJV), 19.10.2020, 01:30 - Katowice (KTW), 19.10.2020, 03:10
Wyżywienie:
Ultra All Inclusive (UA)
Nie wiesz, który termin zarezerwować?Zadzwoń do nas! 801 590 059 lub +48 58 326 20 00PoprzednieNastępne

Opis oferty wg: Coral Travel / Wezyr Holidays

Usytuowany w spokojnej okolicy z zapierającym dech w piersiach widokiem na zatokę oraz grecką wyspę Kos. Hotel zapewnia przyjemny, rodzinny wypoczynek w otoczeniu bujnej roślinności śródziemnomorskiej, oferując jednocześnie znakomitą kuchnię oraz bogaty program animacyjny dla dzieci i dorosłych.

HOTEL:
Kategoria organizatora

5*

Kategoria lokalna

5*

Data otwarcia:

2002 r. Odnowiony w 2016 r.

Na terenie hotelu: restauracje (4), bary (5), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), basen kryty, 3 baseny odkryte, 5 zjeżdżalni wodnych dla dorosłych i dla dzieci (działają w godzinach 10:30-12:30,14:30-16:30).

RABATY I ZNIŻKI:
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
INTERNET:
  • Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
PLAŻA:

Przy hotelu, prywatna, z pomostem, piaszczysto-żwirowa, 400 m długości, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi.Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży, płatne: pawilony.

POKOJE:

Zlokalizowane są w 11 budynkach:

  • 2 budynki główne (liczba pięter: 6, liczba wind: 6)
  • 9 bungalowów (liczba pięter: 3)

Typy pokoi:

  • pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon

  • pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon

  • pokoje rodzinne grand dla max. 6 os.: 3 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon

  • pokoje standardowe club dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)

  • pokoje rodzinne club dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC, sauna), balkon

  • pokoje rodzinne club grand dla max. 6 os.: 3 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

WYŻYWIENIE
  • restauracja główna, restauracje a la carte (3), bary (5), cukiernia

Ultra All Inclusive (24h)

  • śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:30), późny posiłek (00:00-07:00) serwowane w restauracji głównej
  • przekąski (12:00-17:00)
  • podwieczorek (15:00-17:00) serwowany w "Cafe Turk"
  • lody
  • napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
  • pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte

- płatne. Wymagana rezerwacja.

  • ITALIAN RESTAURANT włoska
  • KEBAP RESTAURANT turecka
  • FISH RESTAURANT owoce morza
Z MYŚLĄ O DZIECIACH:
  • brodziki (2)
  • animacje i zajęcia w miniklubie dla dzieci w wieku 4-12 lat
  • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
  • plac zabaw
  • menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
  • opiekunka dla dzieci (płatna)
  • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
  • możliwość wypożyczenia wózka (płatna i w miarę dostępności)
AKTYWNIE I ANIMACYJNIE:
W cenie:
  • korty do tenisa ziemnego (2)
  • rakiety i piłki do tenisa ziemnego
  • tenis stołowy
  • rzutki
  • koszykówka
  • siatkówka plażowa
  • miniboisko do piłki nożnej
  • bilard
  • aerobik
  • siłownia
  • lekkie animacje
  • sauna
  • dyskoteka
Płatne:
  • oświetlenie kortów
  • sporty wodne na plaży
  • centrum SPA
  • masaż
  • salon piękności
  • łaźnia turecka
DODATKOWE INFORMACJE:

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – W PRZYPADKU, GDY GOŚĆ MA OBJAWY COVID-19, ZOSTAJE ON ODIZOLOWANY I POWIADOMIONY ZOSTAJE LEKARZ I MANAGER HOTELU. JEŚLI GOŚĆ MA CAŁY CZAS WYSOKĄ TEMPERATURĘ, DZWONIMY NA 112 LUB 184 I GOŚĆ ZOSTAJE PRZETRANSPORTOWANY DO SZPITALA
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? - DOSTĘPNE BEZPŁATNIE
  • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
  • Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE
  • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
  • Jak będą serwowane posiłki? – PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
  • Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
  • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE
  • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 250 GOŚCI NA 1500M2
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
  • Czy na leżakach są materace? – NIE
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - ROZPAKOWANE
  • Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - SAMOOBSŁUGA
  • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – TAK (10:00-18:00)
  • Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
  • Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
  • Czy siłownia jest czynna? - TAK
  • Czy mini klub jest czynny? - TAK
  • Czy hotel prowadzi program animacyjny? – TAK, W CIĄGU DNIA I WIECZOREM
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – W PRZYPADKU, GDY GOŚĆ MA OBJAWY COVID-19, ZOSTAJE ON ODIZOLOWANY I POWIADOMIONY ZOSTAJE LEKARZ I MANAGER HOTELU. JEŚLI GOŚĆ MA CAŁY CZAS WYSOKĄ TEMPERATURĘ, DZWONIMY NA 112 LUB 184 I GOŚĆ ZOSTAJE PRZETRANSPORTOWANY DO SZPITALA
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - W PRZYPADKU, GDY GOŚĆ MA OBJAWY COVID-19, ZOSTAJE ON ODIZOLOWANY I POWIADOMIONY ZOSTAJE LEKARZ I MANAGER HOTELU. JEŚLI GOŚĆ MA CAŁY CZAS WYSOKĄ TEMPERATURĘ, DZWONIMY NA 112 LUB 184 I GOŚĆ ZOSTAJE PRZETRANSPORTOWANY DO SZPITALA
USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU:
  • Hotel rodzinny
  • Wi-Fi
  • Przy plaży
  • SPA
  • Disco
  • Siłownia
  • Tenis
  • Mini Klub
  • All Inclusive 24H
  • Serwis plażowy
  • Sporty wodne
  • Zjeżdżalnie
  • Centrum konferencyjne
  • Pokoje 4 osobowe
  • Pokoje 6 osobowe
  • Błękitna Flaga
zamknijBodrum Holiday Resort & SpaBodrum Holiday Resort & Spahotel 5.0 gwiazdkowy

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj

Zostaw wiadomość do oferty Bodrum Holiday Resort & Spa

Wypełnij poniższy formularz a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.

Preferowany
kontakt
Wyraż zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj