Zadzwoń do nas!
801 590 059
koszt połączenia: 0,49zł/min
+48 58 326 20 00
koszt połączenia: 0,49zł/min
zamknij
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.
zamknij

Costa Centro Otelhotel 3.0 gwiazdkowy

Zdaniem Coral Travel / Wezyr Holidays:

HOTEL: Kategoria hotelu 3* Kategoria lokalna hotelu 3* Data otwarcia: 1994 r. Odnowiony w 2019 r. Na terenie hotelu: restauracja, bar, basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych. RABATY I ZNIŻKI: 1 dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis INTERNET: Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłat...

Przeczytaj pełen opis oferty

Terminy i ceny

Data wyjazduDługość pobytuTransportMiejsce wyjazduLiczba osóbWyżywienieCena
19.10.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1235 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 19.10.2020, 04:40 - BJV (BJV), 19.10.2020, 08:00
Przylot:
BJV (BJV), 23.10.2020, 01:40 - Katowice (KTW), 23.10.2020, 03:20
Wyżywienie:
śniadania (BB)
01.10.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1235 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 01.10.2020, 05:20 - BJV (BJV), 01.10.2020, 09:00
Przylot:
BJV (BJV), 05.10.2020, 01:30 - Katowice (KTW), 05.10.2020, 03:10
Wyżywienie:
śniadania (BB)
02.10.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1235 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 02.10.2020, 04:30 - BJV (BJV), 02.10.2020, 08:10
Przylot:
BJV (BJV), 06.10.2020, 00:50 - Katowice (KTW), 06.10.2020, 02:30
Wyżywienie:
śniadania (BB)
05.10.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1235 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 05.10.2020, 04:40 - BJV (BJV), 05.10.2020, 08:00
Przylot:
BJV (BJV), 09.10.2020, 01:40 - Katowice (KTW), 09.10.2020, 03:20
Wyżywienie:
śniadania (BB)
08.10.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1235 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 08.10.2020, 05:20 - BJV (BJV), 08.10.2020, 09:00
Przylot:
BJV (BJV), 12.10.2020, 01:30 - Katowice (KTW), 12.10.2020, 03:10
Wyżywienie:
śniadania (BB)
09.10.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1235 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 09.10.2020, 04:30 - BJV (BJV), 09.10.2020, 08:10
Przylot:
BJV (BJV), 13.10.2020, 00:50 - Katowice (KTW), 13.10.2020, 02:30
Wyżywienie:
śniadania (BB)
12.10.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1235 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 12.10.2020, 04:40 - BJV (BJV), 12.10.2020, 08:00
Przylot:
BJV (BJV), 16.10.2020, 01:40 - Katowice (KTW), 16.10.2020, 03:20
Wyżywienie:
śniadania (BB)
15.10.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1235 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 15.10.2020, 05:20 - BJV (BJV), 15.10.2020, 09:00
Przylot:
BJV (BJV), 19.10.2020, 01:30 - Katowice (KTW), 19.10.2020, 03:10
Wyżywienie:
śniadania (BB)
16.10.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1235 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 16.10.2020, 04:30 - BJV (BJV), 16.10.2020, 08:10
Przylot:
BJV (BJV), 20.10.2020, 00:50 - Katowice (KTW), 20.10.2020, 02:30
Wyżywienie:
śniadania (BB)
19.10.20204 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1275 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 19.10.2020, 04:40 - BJV (BJV), 19.10.2020, 08:00
Przylot:
BJV (BJV), 24.10.2020, 00:40 - Katowice (KTW), 24.10.2020, 02:20
Wyżywienie:
śniadania (BB)
Nie wiesz, który termin zarezerwować?Zadzwoń do nas! 801 590 059 lub +48 58 326 20 00PoprzednieNastępne

Opis oferty wg: Coral Travel / Wezyr Holidays

HOTEL:

Kategoria hotelu

3*

Kategoria lokalna hotelu

3*

Data otwarcia:

1994 r. Odnowiony w 2019 r.

Na terenie hotelu: restauracja, bar, basen odkryty.

Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

RABATY I ZNIŻKI:
1 dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis
INTERNET:
  • Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
PLAŻA:

800 m od hotelu.

POKOJE:

Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 2, liczba wind: 0)

Typy pokoi:

  • pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon

WYŻYWIENIE
  • restauracja główna, bar (płatny)
Śniadanie
  • śniadanie (08:00-10:00) w restauracji głównej
DODATKOWE INFORMACJE:

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? – BEZPŁATNE
  • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
  • Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE
  • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
  • Jak będą serwowane posiłki? – SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGĘ KELNERSKĄ NA ŻYCZENIE
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
  • Czy jest dostępna usługa Room Service? – NIE
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – NIE
  • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - MAX 2 GOŚĆ na 2 M2
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
  • Czy na leżakach są materace? - NIE
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - ROZPAKOWANE
  • Czy leżaki są dezynfekowane? – TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – TAK, SKIEROWANIE DO SZPITALA
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – TAK, KWARANTANNA
USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU:
  • Wi-Fi
zamknijCosta Centro OtelCosta Centro Otelhotel 3.0 gwiazdkowy

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj

Zostaw wiadomość do oferty Costa Centro Otel

Wypełnij poniższy formularz a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.

Preferowany
kontakt
Wyraż zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj