Zadzwoń do nas!
801 590 059
koszt połączenia: 0,49zł/min
+48 58 326 20 00
koszt połączenia: 0,49zł/min
zamknij
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.
zamknij

Cretan Dream Royalhotel 4.0 gwiazdkowy

Zdaniem Coral Travel / Wezyr Holidays:

Basen z widokiem na morze, restauracja serwująca m. in. dania kuchni lokalnej i grecka gościnność - te elementy pozwolą każdemu poczuć w pełni tutejszy klimat. Do tego bliska odległość od plaży, czy od miasteczka Agia Marina z rozmaitymi rozrywkami, sprawia, że nie zazna się tu nudy. HOTEL: Kategoria...

Przeczytaj pełen opis oferty

Terminy i ceny

Data wyjazduDługość pobytuTransportMiejsce wyjazduLiczba osóbWyżywienieCena
04.10.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1671 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 04.10.2020, 17:50 - HER (HER), 04.10.2020, 21:30
Przylot:
HER (HER), 07.10.2020, 17:25 - Katowice (KTW), 07.10.2020, 19:05
Wyżywienie:
śniadania (BB)
04.10.20203 dniSamolotWrocław × 2
śniadania (BB)
1694 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WRO (WRO), 04.10.2020, 18:20 - HER (HER), 04.10.2020, 22:20
Przylot:
HER (HER), 07.10.2020, 20:35 - WRO (WRO), 07.10.2020, 22:35
Wyżywienie:
śniadania (BB)
04.10.20203 dniSamolotWarszawa × 2
śniadania (BB)
1714 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 04.10.2020, 18:05 - HER (HER), 04.10.2020, 21:50
Przylot:
HER (HER), 07.10.2020, 07:00 - WAW (WAW), 07.10.2020, 08:45
Wyżywienie:
śniadania (BB)
04.10.20203 dniSamolotPoznań × 2
śniadania (BB)
1741 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
POZ (POZ), 04.10.2020, 19:25 - HER (HER), 04.10.2020, 23:35
Przylot:
HER (HER), 07.10.2020, 07:00 - POZ (POZ), 07.10.2020, 09:00
Wyżywienie:
śniadania (BB)
04.10.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania i obiadokolacje (HB)
1790 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 04.10.2020, 17:50 - HER (HER), 04.10.2020, 21:30
Przylot:
HER (HER), 07.10.2020, 17:25 - Katowice (KTW), 07.10.2020, 19:05
Wyżywienie:
śniadania i obiadokolacje (HB)
04.10.20203 dniSamolotWrocław × 2
śniadania i obiadokolacje (HB)
1813 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WRO (WRO), 04.10.2020, 18:20 - HER (HER), 04.10.2020, 22:20
Przylot:
HER (HER), 07.10.2020, 20:35 - WRO (WRO), 07.10.2020, 22:35
Wyżywienie:
śniadania i obiadokolacje (HB)
04.10.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1818 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 04.10.2020, 17:50 - HER (HER), 04.10.2020, 21:30
Przylot:
HER (HER), 07.10.2020, 17:25 - Katowice (KTW), 07.10.2020, 19:05
Wyżywienie:
śniadania (BB)
04.10.20203 dniSamolotWarszawa × 2
śniadania i obiadokolacje (HB)
1833 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 04.10.2020, 18:05 - HER (HER), 04.10.2020, 21:50
Przylot:
HER (HER), 07.10.2020, 07:00 - WAW (WAW), 07.10.2020, 08:45
Wyżywienie:
śniadania i obiadokolacje (HB)
04.10.20203 dniSamolotWrocław × 2
śniadania (BB)
1841 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WRO (WRO), 04.10.2020, 18:20 - HER (HER), 04.10.2020, 22:20
Przylot:
HER (HER), 07.10.2020, 20:35 - WRO (WRO), 07.10.2020, 22:35
Wyżywienie:
śniadania (BB)
07.10.20204 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1845 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 07.10.2020, 02:30 - HER (HER), 07.10.2020, 06:10
Przylot:
HER (HER), 11.10.2020, 22:15 - Katowice (KTW), 11.10.2020, 23:55
Wyżywienie:
śniadania (BB)
Nie wiesz, który termin zarezerwować?Zadzwoń do nas! 801 590 059 lub +48 58 326 20 00PoprzednieNastępne

Opis oferty wg: Coral Travel / Wezyr Holidays

Basen z widokiem na morze, restauracja serwująca m. in. dania kuchni lokalnej i grecka gościnność - te elementy pozwolą każdemu poczuć w pełni tutejszy klimat. Do tego bliska odległość od plaży, czy od miasteczka Agia Marina z rozmaitymi rozrywkami, sprawia, że nie zazna się tu nudy.

HOTEL:

Kategoria hotelu

4*

Kategoria lokalna hotelu

4*

Data otwarcia:

2005 r. Odnowiony w 2017 r.

Na terenie hotelu: restauracje (2), bar, room service (płatny), pralnia (płatna), centrum biznesowe (płatne), basen.

INTERNET:
  • Wi-Fi w hotelu bezpłatne
PLAŻA:

100 m od hotelu.

POKOJE:

Zlokalizowane są w 3 budynkach:

  • 1 budynek główny (liczba pięter: 3, liczba wind: 1)
  • 1 aneks (liczba pięter: 3, liczba wind: 1)
  • 1 budynek deluxe (liczba pięter: 2, liczba wind: 1)

Typy pokoi:

  • suity open plan dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

  • suuty sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon

  • suity rodzinne dla max. 4 os.: salon, jadalnia, 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras

  • suity superior private pool dla max. 2 os.: salon, jadalnia, 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), taras

WYŻYWIENIE
  • restauracja główna "Aphrodite", restauracja a la carte, bar, cukiernia
Śniadanie i obiadokolacja
  • śniadanie (07:30-10:00), kolacja (18:30-21:00) serwowane w restauracji głównej
Restauracje a la carte

- płatna. Wymagana rezerwacja.

  • "Muse" lokalna/międzynarodowa
Z MYŚLĄ O DZIECIACH:
  • brodzik
  • plac zabaw
  • menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
  • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
AKTYWNIE I ANIMACYJNIE:
W cenie:
  • animacje wieczorne
Płatne:
  • centrum SPA
  • masaż, sauna, jacuzzi
  • salon piękności
  • łaźnia turecka
DODATKOWE INFORMACJE:

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? – NIE
  • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – TAK
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
  • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
  • Jak będą serwowane posiłki? – PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
  • Czy jest dostępna usługa Room Service? – TAK
  • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – NIE
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE
  • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – MAX 1 GOŚĆ NA 1 M2
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
  • Czy na leżakach są materace? - TAK
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? – TAK, INDYWIDUALNIE PAKOWANE
  • Czy leżaki są dezynfekowane? – TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – TAK, PODANE PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
  • Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
  • Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
  • Czy hotel prowadzi program animacyjny? – NIE
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – TAK, DZIAŁANIA ZGODNIE Z WYTYCZNYMI MINISTERSTWA ZDROWIA
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – TAK, GOŚĆ Z OBJAWAMI ZOSTAJE PRZENIESIONY DO ODIZOLOWANEGO POKOJU. DZIAŁANIA ZGODNIE Z WYTYCZNYMI MINISTERSTWA ZDROWIA

PODATEK TURYSTYCZNY

W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.

USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU:
  • Wi-Fi
  • SPA
  • Pokoje 4 osobowe
zamknijCretan Dream RoyalCretan Dream Royalhotel 4.0 gwiazdkowy

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj

Zostaw wiadomość do oferty Cretan Dream Royal

Wypełnij poniższy formularz a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.

Preferowany
kontakt
Wyraż zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj