Zadzwoń do nas!
801 590 059
koszt połączenia: 0,49zł/min
+48 58 326 20 00
koszt połączenia: 0,49zł/min
zamknij
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.
zamknij

Fort Arabesque Resort Spa & Villashotel 4.0 gwiazdkowy

Zdaniem Coral Travel / Wezyr Holidays:

Hotel znajduje się przy jednej z najpiękniejszych zatok Makadi Bay, w otoczeniu pustyni, gór, piaszczystej plaży i turkusowych wód Morz Czerwonego. Na rozłożystym, zadbanym, zielonym terenie na Gości czeka wiele atrakcji sportowo-rekreacyjnych. Miniklub, brodzik i komfortowo wyposażone pokoje przypad...

Przeczytaj pełen opis oferty

Terminy i ceny

Data wyjazduDługość pobytuTransportMiejsce wyjazduLiczba osóbWyżywienieCena
10.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
All Inclusive (AI)
2007 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 10.09.2020, 05:45 - HRG (HRG), 10.09.2020, 09:50
Przylot:
HRG (HRG), 13.09.2020, 11:25 - Katowice (KTW), 13.09.2020, 15:40
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
03.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
All Inclusive (AI)
2007 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 03.09.2020, 05:45 - HRG (HRG), 03.09.2020, 09:50
Przylot:
HRG (HRG), 06.09.2020, 11:25 - Katowice (KTW), 06.09.2020, 15:40
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
27.08.20203 dniSamolotKatowice × 2
All Inclusive (AI)
2017 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 27.08.2020, 05:45 - HRG (HRG), 27.08.2020, 09:50
Przylot:
HRG (HRG), 30.08.2020, 11:25 - Katowice (KTW), 30.08.2020, 15:40
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
24.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
All Inclusive (AI)
2037 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 24.09.2020, 05:45 - HRG (HRG), 24.09.2020, 09:50
Przylot:
HRG (HRG), 27.09.2020, 11:25 - Katowice (KTW), 27.09.2020, 15:40
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
17.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
All Inclusive (AI)
2037 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 17.09.2020, 05:45 - HRG (HRG), 17.09.2020, 09:50
Przylot:
HRG (HRG), 20.09.2020, 11:25 - Katowice (KTW), 20.09.2020, 15:40
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
10.09.20203 dniSamolotWarszawa × 2
All Inclusive (AI)
2050 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 10.09.2020, 05:55 - HRG (HRG), 10.09.2020, 10:10
Przylot:
HRG (HRG), 13.09.2020, 13:55 - WAW (WAW), 13.09.2020, 18:25
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
03.09.20203 dniSamolotWarszawa × 2
All Inclusive (AI)
2050 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 03.09.2020, 05:55 - HRG (HRG), 03.09.2020, 10:10
Przylot:
HRG (HRG), 06.09.2020, 13:55 - WAW (WAW), 06.09.2020, 18:25
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
01.10.20203 dniSamolotWarszawa × 2
All Inclusive (AI)
2080 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 01.10.2020, 05:55 - HRG (HRG), 01.10.2020, 10:10
Przylot:
HRG (HRG), 04.10.2020, 13:55 - WAW (WAW), 04.10.2020, 18:25
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
08.10.20203 dniSamolotWarszawa × 2
All Inclusive (AI)
2080 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 08.10.2020, 05:55 - HRG (HRG), 08.10.2020, 10:10
Przylot:
HRG (HRG), 11.10.2020, 13:55 - WAW (WAW), 11.10.2020, 18:25
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
15.10.20203 dniSamolotWarszawa × 2
All Inclusive (AI)
2080 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 15.10.2020, 05:55 - HRG (HRG), 15.10.2020, 10:10
Przylot:
HRG (HRG), 18.10.2020, 13:55 - WAW (WAW), 18.10.2020, 18:25
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
Nie wiesz, który termin zarezerwować?Zadzwoń do nas! 801 590 059 lub +48 58 326 20 00PoprzednieNastępne

Opis oferty wg: Coral Travel / Wezyr Holidays

Hotel znajduje się przy jednej z najpiękniejszych zatok Makadi Bay, w otoczeniu pustyni, gór, piaszczystej plaży i turkusowych wód Morz Czerwonego. Na rozłożystym, zadbanym, zielonym terenie na Gości czeka wiele atrakcji sportowo-rekreacyjnych. Miniklub, brodzik i komfortowo wyposażone pokoje przypadną do gustu rodzinom z dziećmi, dla smakoszy przygotowano kilka restauracji serwujących dania kuchni regionalnej i międzynarodowej.Goście chcący wypocząć aktywnie będą mogli skorzystać z siłowni, kortu tenisowego czy basenów na świeżym powietrzu.

HOTEL:

Kategoria hotelu

4*

Kategoria lokalna hotelu

4*

Data otwarcia:

1998 r. Odnowiony w 2018 r.

Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (8), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), baseny odkryte (5). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

INTERNET:
  • Wi-Fi w lobby bezpłatne
  • Wi-Fi w pokojach płatne
PLAŻA:

Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, 600 m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

POKOJE:

Zlokalizowane są w 5 budynkach:

  • 1 budynek główny (liczba pięter: 4, liczba wind: 3)
  • 1 aneks (liczba pięter: 4, liczba wind: 1)
  • 3 ville (liczba pięter: 1)

Typy pokoi:

  • pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

  • pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras

  • pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras

  • wille swim up dla max. 2 os.: salon, 1 sypialnia, dostęp do współdzielonego basenu, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras

  • wille duplex swim up dla max. 4 os.: dwupoziomowe, salon, 2 sypialnie, dostęp do współdzielonego basenu, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras

WYŻYWIENIE
  • restauracja główna, restauracja "West Bay" (tylko dla dorosłych), restauracje a la carte (2),, pizzeria, bary (8)

All Inclusive (09:00-00:00)

  • śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-14:30), kolacja (19:00-22:00) serwowane w restauracji głównej
  • śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-14:30), kolacja (19:00-22:00) serwowane w restauracji dla dorosłych
  • obiad (13:00-15:00), przekąski (12:00-17:00), kolacja (19:00-22:00) serwowane w beach barze
  • przekąski (13:00-17:00) serwowane w pizzerii
  • lody
  • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Restauracje a la carte

- płatne. Wymagana rezerwacja.

  • 2x międzynarodowa "Pavilion", "Club 159"
Z MYŚLĄ O DZIECIACH:
  • brodzik
  • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 2-11 lat
  • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
  • plac zabaw
  • krzesełka dla dzieci w restauracji
  • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
AKTYWNIE I ANIMACYJNIE:
W cenie:
  • tenis stołowy
  • siatkówka plażowa
  • aerobik
  • animacje soft
Płatne:
  • kort do tenisa ziemnego
  • oświetlenie kortów
  • rakiety i piłki do tenisa ziemnego
  • lekcje tenisa
  • bilard
  • sporty wodne na plaży
  • siłownia
  • centrum SPA
  • masaż
  • jacuzzi
  • salon piękności
DODATKOWE INFORMACJE:

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – Nie
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - Tak
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? – Są bezpłatne
  • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – Tak
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – Nie
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – Tak
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – Tak
  • Jak często są sprzątane pokoje? – Raz na tydzień
  • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – Nie
  • Jak będą serwowane posiłki? – Przez obsługę kelnerską
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – tak
  • Czy jest dostępna usługa Room Service? – Na życzenie gościa
  • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – Tak, za opłatą
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – Tak, całą dobę
  • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 3000 m2- 300 gości
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - Nie
  • Czy na leżakach są materace? – Tak
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? – Tak, indywidualnie pakowane
  • Czy leżaki są dezynfekowane? – Tak, po każdym użyciu
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – Tak, przez obsługę kelnerską
  • Czy centrum SPA jest czynne? – Nie
  • Czy łaźnia turecka jest czynna? – Nie
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – Nie
  • Czy siłownia jest czynna? – Nie
  • Czy mini klub jest czynny? Tak
  • Czy hotel prowadzi program animacyjny? – Tak, animacje w ciągu dnia i wieczorem, zajęcia sportowe
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – Goście z podejrzeniem zakażenia będą izolowani, a każdy przypadek zostanie natychmiast zgłoszony lokalnym władzom zdrowotnym. Obecny w hotelu jest również zespół do spraw zapobiegania rozprzestrzenianiu się infekcji, który zajmie się gościem w pokoju izolacji i będzie w stałym kontakcie z lokalnymi władzami w celu podejmowania kolejnych kroków
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – Gość zostanie natychmiast odizolowany. Lekarz hotelowy przeprowadzi badanie, a lokalne władze sanitarne zostaną poinformowane o przypadku. Obecny zespół zapobiegania rozprzestrzenianiu się infekcji będzie opiekował się gośćmi w izolacji oraz postępował zgodnie z instrukcjami władz zdrowotnych
USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU:
  • Niepełnosprawni
  • Wi-Fi
  • Przy plaży
  • SPA
  • Tenis
  • Mini Klub
  • All Inclusive
  • Serwis plażowy
  • Sporty wodne
  • Pokoje 4 osobowe
zamknijFort Arabesque Resort Spa & VillasFort Arabesque Resort Spa & Villashotel 4.0 gwiazdkowy

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj

Zostaw wiadomość do oferty Fort Arabesque Resort Spa & Villas

Wypełnij poniższy formularz a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.

Preferowany
kontakt
Wyraż zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj