Zadzwoń do nas!
801 590 059
koszt połączenia: 0,49zł/min
+48 58 326 20 00
koszt połączenia: 0,49zł/min
zamknij
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.
zamknij

Galeana Beach Hotelhotel 2.0 gwiazdkowy

Zdaniem Coral Travel / Wezyr Holidays:

HOTEL: Kategoria organizatora 2* Kategoria lokalna 2* Data otwarcia: 1988 r. Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna), basen odkryty. INTERNET: Wi-Fi w hotelu bezpłatne PLAŻA: 5 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa. Płatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe. POKOJE: Zlokalizowane...

Przeczytaj pełen opis oferty

Terminy i ceny

Data wyjazduDługość pobytuTransportMiejsce wyjazduLiczba osóbWyżywienieCena
Nie wiesz, który termin zarezerwować?Zadzwoń do nas! 801 590 059 lub +48 58 326 20 00

Opis oferty wg: Coral Travel / Wezyr Holidays

HOTEL:
Kategoria organizatora

2*

Kategoria lokalna

2*

Data otwarcia:

1988 r.

Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna), basen odkryty.

INTERNET:
  • Wi-Fi w hotelu bezpłatne
PLAŻA:

5 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa. Płatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.

POKOJE:

Zlokalizowane są w 11 budynkach:

  • 1 budynek główny (liczba pięter: 2)
  • 10 bungalowów (liczba pięter: 2)

Typy pokoi:

  • apartamenty dla max. 4 os.: jadalnia, 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

  • studio dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

WYŻYWIENIE
  • restauracja główna, bar
Śniadanie
  • śniadanie (08:00-10:00) serwowane w restauracji głównej
Z MYŚLĄ O DZIECIACH:
  • brodzik
  • plac zabaw
  • krzesełka dla dzieci w restauracji
  • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
DODATKOWE INFORMACJE

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE
  • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - NIE
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
  • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
  • Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
  • Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
  • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
  • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 20 GOŚCI NA 500 M2
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
  • Czy na leżakach są materace? - NIE
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
  • Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
  • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - IZOLACJA, KONTAKT ZE SŁUŻBAMI ZDROWIA, PRZEWIEZIENIE ZAKAŻONEGO GOŚCIA NA KWARANTANNĘ DO SPECJALNIE WYZNACZONEGO NA TEN CEL HOTELU

PODATEK TURYSTYCZNY

W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.

USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU:
  • Wi-Fi
  • Serwis plażowy
  • Pokoje 4 osobowe
zamknijGaleana Beach HotelGaleana Beach Hotelhotel 2.0 gwiazdkowy

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj

Zostaw wiadomość do oferty Galeana Beach Hotel

Wypełnij poniższy formularz a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.

Preferowany
kontakt
Wyraż zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj