Zadzwoń do nas!
801 590 059
koszt połączenia: 0,49zł/min
+48 58 326 20 00
koszt połączenia: 0,49zł/min
zamknij
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.
zamknij

Golden Tulip Taj Sultanhotel 5.0 gwiazdkowy

Zdaniem Coral Travel / Wezyr Holidays:

Hotel zlokalizowany w turystycznym mieście Hammamet. Bliskość plaży, dostęp do dużego basenu, ciekawa architektura otwierająca obiekt bezpośrednio na morze, a także możliwość skosztowania lokalnej kuchni, to nie jedyne atuty tego miejsca. Idealny wybór na spędzenie swoich wakacji w słonecznej Tunezji...

Przeczytaj pełen opis oferty

Terminy i ceny

Data wyjazduDługość pobytuTransportMiejsce wyjazduLiczba osóbWyżywienieCena
21.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania i obiadokolacje (HB)
1664 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 21.09.2020, 13:55 - NBE (NBE), 21.09.2020, 15:40
Przylot:
NBE (NBE), 24.09.2020, 12:40 - Katowice (KTW), 24.09.2020, 16:15
Wyżywienie:
śniadania i obiadokolacje (HB)
28.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania i obiadokolacje (HB)
1664 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 28.09.2020, 13:55 - NBE (NBE), 28.09.2020, 15:40
Przylot:
NBE (NBE), 01.10.2020, 12:40 - Katowice (KTW), 01.10.2020, 16:15
Wyżywienie:
śniadania i obiadokolacje (HB)
21.09.20203 dniSamolotWarszawa × 2
śniadania i obiadokolacje (HB)
1709 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 21.09.2020, 05:55 - NBE (NBE), 21.09.2020, 08:00
Przylot:
NBE (NBE), 24.09.2020, 05:00 - WAW (WAW), 24.09.2020, 08:45
Wyżywienie:
śniadania i obiadokolacje (HB)
28.09.20203 dniSamolotWarszawa × 2
śniadania i obiadokolacje (HB)
1709 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 28.09.2020, 05:55 - NBE (NBE), 28.09.2020, 08:00
Przylot:
NBE (NBE), 01.10.2020, 05:00 - WAW (WAW), 01.10.2020, 08:45
Wyżywienie:
śniadania i obiadokolacje (HB)
28.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania i obiadokolacje (HB)
1721 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 28.09.2020, 13:55 - NBE (NBE), 28.09.2020, 15:40
Przylot:
NBE (NBE), 01.10.2020, 12:40 - Katowice (KTW), 01.10.2020, 16:15
Wyżywienie:
śniadania i obiadokolacje (HB)
21.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania i obiadokolacje (HB)
1721 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 21.09.2020, 13:55 - NBE (NBE), 21.09.2020, 15:40
Przylot:
NBE (NBE), 24.09.2020, 12:40 - Katowice (KTW), 24.09.2020, 16:15
Wyżywienie:
śniadania i obiadokolacje (HB)
21.09.20203 dniSamolotWarszawa × 2
śniadania i obiadokolacje (HB)
1766 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 21.09.2020, 05:55 - NBE (NBE), 21.09.2020, 08:00
Przylot:
NBE (NBE), 24.09.2020, 05:00 - WAW (WAW), 24.09.2020, 08:45
Wyżywienie:
śniadania i obiadokolacje (HB)
28.09.20203 dniSamolotWarszawa × 2
śniadania i obiadokolacje (HB)
1766 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 28.09.2020, 05:55 - NBE (NBE), 28.09.2020, 08:00
Przylot:
NBE (NBE), 01.10.2020, 05:00 - WAW (WAW), 01.10.2020, 08:45
Wyżywienie:
śniadania i obiadokolacje (HB)
17.09.20204 dniSamolotKatowice × 2
śniadania i obiadokolacje (HB)
1799 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 17.09.2020, 04:25 - NBE (NBE), 17.09.2020, 06:00
Przylot:
NBE (NBE), 21.09.2020, 09:00 - Katowice (KTW), 21.09.2020, 12:55
Wyżywienie:
śniadania i obiadokolacje (HB)
24.09.20204 dniSamolotKatowice × 2
śniadania i obiadokolacje (HB)
1799 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 24.09.2020, 04:25 - NBE (NBE), 24.09.2020, 06:00
Przylot:
NBE (NBE), 28.09.2020, 09:00 - Katowice (KTW), 28.09.2020, 12:55
Wyżywienie:
śniadania i obiadokolacje (HB)
Nie wiesz, który termin zarezerwować?Zadzwoń do nas! 801 590 059 lub +48 58 326 20 00PoprzednieNastępne

Opis oferty wg: Coral Travel / Wezyr Holidays

Hotel zlokalizowany w turystycznym mieście Hammamet. Bliskość plaży, dostęp do dużego basenu, ciekawa architektura otwierająca obiekt bezpośrednio na morze, a także możliwość skosztowania lokalnej kuchni, to nie jedyne atuty tego miejsca. Idealny wybór na spędzenie swoich wakacji w słonecznej Tunezji.

HOTEL:

Kategoria hotelu

5*

Kategoria lokalna hotelu

5*

Data otwarcia:

2003 r. Odnowiony w 2016 r.

Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (6), centrum biznesowe (płatne), basen kryty, basen odkryty.

INTERNET:
  • Wi-Fi w hotelu bezpłatne
PLAŻA:

Przy hotelu, prywatna, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), płatne: bar na plaży.

POKOJE:

Zlokalizowane są w 3 budynkach:

  • 3 bloki (liczba pięter: 2, liczba wind: 3)

Typy pokoi:

  • pokoje double sea view dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

  • pokoje double standardowe dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

  • pokoje triple dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

  • pokoje quadruple dla max. 1 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

  • pokoje single standardowe dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

  • pokoje single sea view dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

  • suity junior dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

WYŻYWIENIE
  • restauracja główna "Fresh", restauracje a la carte (2), bary (4), cukiernia
Śniadanie i obiadokolacja
  • śniadanie (06:30-10:00), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji głównej
Restauracje a la carte

- płatne. Wymagana rezerwacja.

  • PEPPINO włoska
  • MALOUF lokalna

All Inclusive (09:00-00:00)

  • śniadanie (06:30-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji głównej
  • późne śniadanie (10:00-12:00), przekąski (17:00-18:30) serwowane w barze "Peppino"
  • obiad (13:00-16:00), przekąski (17:00-18:30) serwowane w snack barze
  • lody
  • napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
  • pakiety urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte

- 1 wizyta podczas pobytu w wybranej restauracji gratis. Wymagana rezerwacja.

  • PEPPINO włoska
  • MALOUF lokalna
Z MYŚLĄ O DZIECIACH:
  • brodzik
  • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
  • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
  • plac zabaw
  • krzesełka dla dzieci w restauracji
  • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
AKTYWNIE I ANIMACYJNIE:
W cenie:
  • kort do tenisa ziemnego
  • rakiety i piłki do tenisa ziemnego
  • tenis stołowy, rzutki
  • koszykówka, piłka nożna
  • siatkówka, siatkówka plażowa
  • miniboisko do piłki nożnej
  • aerobik
  • lekkie animacje
Płatne:
  • oświetlenie kortu
  • lekcje tenisa
  • siłownia
  • centrum SPA
  • masaż, jacuzzi
  • salon piękności
  • łaźnia turecka
DODATKOWE INFORMACJE:

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? – DOSTĘPNE BEZPŁATNIE
  • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
  • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
  • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
  • Jak będą serwowane posiłki? – PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
  • Czy jest dostępna usługa Room Service? – NA ŻYCZENIE
  • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – TAK
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE
  • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 10 M2/ 5 OS
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
  • Czy na leżakach są materace? - TAK
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? – ROZPAKOWANE
  • Czy leżaki są dezynfekowane? – PO KAŻDYM UŻYCIU
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – OBSŁUGA KELNERSKA
  • Czy centrum SPA jest czynne? – TAK, OBOWIĄZUJE REZERWACJA
  • Czy łaźnia turecka jest czynna? – NIE
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
  • Czy siłownia jest czynna? – TAK
  • Czy mini klub jest czynny? – TAK
  • Czy hotel prowadzi program animacyjny? – NIE
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia – TAK, HOTEL WZYWA LEKARZA I IZOLUJE CHOREGO OD POZOSTAŁYCH GOŚCI ORAZ ZGŁASZA TAKI PRZYPADEK DO MINISTERSTWA ZDROWIA
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – J.W

PODATEK TURYSTYCZNY

Począwszy od 01 listopada 2018 roku, niezależnie od tego, czy umowa została zawarta przed 01 stycznia 2018 roku, czy nie, wszyscy Goście muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND).

Podatek będzie naliczany za wszystkich Gości powyżej 11.99 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 7 nocy.

  • 3 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 5 * i 4 *
  • 2 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 3 *
  • dinar tunezyjski za osobę dorosłą za noc w hotelach 2 *
USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU:
  • Wi-Fi
  • Przy plaży
  • SPA
  • Tenis
  • Mini Klub
  • All Inclusive
  • Serwis plażowy
  • Centrum konferencyjne
zamknijGolden Tulip Taj SultanGolden Tulip Taj Sultanhotel 5.0 gwiazdkowy

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj

Zostaw wiadomość do oferty Golden Tulip Taj Sultan

Wypełnij poniższy formularz a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.

Preferowany
kontakt
Wyraż zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj