Zadzwoń do nas!
801 590 059
koszt połączenia: 0,49zł/min
+48 58 326 20 00
koszt połączenia: 0,49zł/min
zamknij
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.
zamknij

Indigo Innhotel 4.0 gwiazdkowy

Zdaniem Coral Travel / Wezyr Holidays:

Hotel położony w bliskiej odległości od morza i niedaleko centrum miasta Hersonissos. Spacerem można dostać się stąd do większości atrakcji w okolicy. Oferuje przestronne, nowocześnie urządzone pokoje, pakiet All Inclusive i basen. HOTEL: Kategoria organizatora 4* Kategoria lokalna 4* Data otwarcia: ...

Przeczytaj pełen opis oferty

Terminy i ceny

Data wyjazduDługość pobytuTransportMiejsce wyjazduLiczba osóbWyżywienieCena
Nie wiesz, który termin zarezerwować?Zadzwoń do nas! 801 590 059 lub +48 58 326 20 00

Opis oferty wg: Coral Travel / Wezyr Holidays

Hotel położony w bliskiej odległości od morza i niedaleko centrum miasta Hersonissos. Spacerem można dostać się stąd do większości atrakcji w okolicy. Oferuje przestronne, nowocześnie urządzone pokoje, pakiet All Inclusive i basen.

HOTEL:
Kategoria organizatora

4*

Kategoria lokalna

4*

Data otwarcia:

1996 r. Odnowiony w 2015 r.

Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.

Goście hotelowi mogą skorzystać z usług hotelu Silva Beach, m. in. z centrum fitness, basenu, spa, restauracji a la carte (mogą być naliczane opłaty).

INTERNET:
  • Wi-Fi w lobby bezpłatne
PLAŻA:

100 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, 100 m długości. Płatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.

POKOJE:

Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 3, liczba wind: 2)

Typy pokoi:

  • studio dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon

  • pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon

  • maisonette superior dla max. 6 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon

  • loft maisonette dla max. 4 os.: dwupoziomowy, 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon

WYŻYWIENIE
  • restauracja główna/a la carte, bar
Śniadanie
  • śniadanie (07:30-09:30) serwowane w restauracji głównej
Śniadanie i obiadokolacja
  • śniadanie (07:30-09:30), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji głównej

All Inclusive (11:00-22:00)

  • śniadanie (07:30-09:30), obiad (13:00-14:30), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji głównej
  • napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Restauracje a la carte

- płatna. Wymagana rezerwacja.

  • śródziemnomorska
AKTYWNIE I ANIMACYJNIE:
Płatne:
  • bilard
DODATKOWE INFORMACJE

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK
  • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – TAK
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
  • Jak często sprzątane są pokoje? - RAZ NA TYDZIEŃ
  • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
  • Jak będą serwowane posiłki? – PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
  • Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
  • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – TAK
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
  • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – MAX 20 GOŚCI NA 100 M2
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
  • Czy na leżakach są materace? - TAK
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? – TAK, ZA OPŁATĄ, INDYWIDUALNIE PAKOWANE
  • Czy leżaki są dezynfekowane? – TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, OBSŁUGA KELNERSKA
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – TAK, HOTEL MA PLAN W RAZIE ZDIAGNOZOWANIA U GOŚCI SYMPTOMÓW WIRUSA
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? –TAK, W PRZYPADKU ZDIAGNOZOWANIA WIRUSA U GOŚCI HOTEL WYKONUJE BEZPŁATNY TEST I INFORMUJE NARODOWĄ ORGANIZACJĘ ZDROWIA

PODATEK TURYSTYCZNY

W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.

USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU:
  • Wi-Fi
  • All Inclusive
  • Serwis plażowy
  • Pokoje 4 osobowe
  • Pokoje 6 osobowe
zamknijIndigo InnIndigo Innhotel 4.0 gwiazdkowy

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj

Zostaw wiadomość do oferty Indigo Inn

Wypełnij poniższy formularz a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.

Preferowany
kontakt
Wyraż zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj