Zadzwoń do nas!
801 590 059
koszt połączenia: 0,49zł/min
+48 58 326 20 00
koszt połączenia: 0,49zł/min
zamknij
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.
zamknij

Ivana Palacehotel 3.0 gwiazdkowy

Zdaniem Coral Travel / Wezyr Holidays:

Położony w zachodniej części nadmorskiego kurortu Słoneczny Brzeg trzygwiazdkowy hotel Ivana Palace to miejsce idealne dla par oraz grupy przyjaciół pragnących wypocząć nad hotelowym basenem lub plażując nad turkusowym morzem a wieczorem miło spędzić czas na zakupach lub skosztować bułgarskich specja...

Przeczytaj pełen opis oferty

Terminy i ceny

Data wyjazduDługość pobytuTransportMiejsce wyjazduLiczba osóbWyżywienieCena
22.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1172 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 22.09.2020, 06:20 - BOJ (BOJ), 22.09.2020, 09:15
Przylot:
BOJ (BOJ), 25.09.2020, 16:45 - Katowice (KTW), 25.09.2020, 17:35
Wyżywienie:
śniadania (BB)
15.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1172 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 15.09.2020, 06:20 - BOJ (BOJ), 15.09.2020, 09:15
Przylot:
BOJ (BOJ), 18.09.2020, 04:40 - Katowice (KTW), 18.09.2020, 05:30
Wyżywienie:
śniadania (BB)
22.09.20203 dniSamolotKatowice × 1
śniadania (BB)
1172 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 22.09.2020, 06:20 - BOJ (BOJ), 22.09.2020, 09:15
Przylot:
BOJ (BOJ), 25.09.2020, 16:45 - Katowice (KTW), 25.09.2020, 17:35
Wyżywienie:
śniadania (BB)
15.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1172 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 15.09.2020, 06:20 - BOJ (BOJ), 15.09.2020, 09:15
Przylot:
BOJ (BOJ), 18.09.2020, 04:40 - Katowice (KTW), 18.09.2020, 05:30
Wyżywienie:
śniadania (BB)
22.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1172 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 22.09.2020, 06:20 - BOJ (BOJ), 22.09.2020, 09:15
Przylot:
BOJ (BOJ), 25.09.2020, 16:45 - Katowice (KTW), 25.09.2020, 17:35
Wyżywienie:
śniadania (BB)
15.09.20203 dniSamolotKatowice × 1
śniadania (BB)
1172 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 15.09.2020, 06:20 - BOJ (BOJ), 15.09.2020, 09:15
Przylot:
BOJ (BOJ), 18.09.2020, 04:40 - Katowice (KTW), 18.09.2020, 05:30
Wyżywienie:
śniadania (BB)
18.09.20204 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1235 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 18.09.2020, 06:20 - BOJ (BOJ), 18.09.2020, 09:20
Przylot:
BOJ (BOJ), 22.09.2020, 16:30 - Katowice (KTW), 22.09.2020, 17:15
Wyżywienie:
śniadania (BB)
18.09.20204 dniSamolotKatowice × 1
śniadania (BB)
1235 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 18.09.2020, 06:20 - BOJ (BOJ), 18.09.2020, 09:20
Przylot:
BOJ (BOJ), 22.09.2020, 16:30 - Katowice (KTW), 22.09.2020, 17:15
Wyżywienie:
śniadania (BB)
18.09.20204 dniSamolotKatowice × 2
śniadania (BB)
1235 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 18.09.2020, 06:20 - BOJ (BOJ), 18.09.2020, 09:20
Przylot:
BOJ (BOJ), 22.09.2020, 16:30 - Katowice (KTW), 22.09.2020, 17:15
Wyżywienie:
śniadania (BB)
08.09.20203 dniSamolotWarszawa × 2
śniadania (BB)
1237 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 08.09.2020, 11:35 - BOJ (BOJ), 08.09.2020, 14:35
Przylot:
BOJ (BOJ), 11.09.2020, 10:15 - WAW (WAW), 11.09.2020, 11:15
Wyżywienie:
śniadania (BB)
Nie wiesz, który termin zarezerwować?Zadzwoń do nas! 801 590 059 lub +48 58 326 20 00PoprzednieNastępne

Opis oferty wg: Coral Travel / Wezyr Holidays

Położony w zachodniej części nadmorskiego kurortu Słoneczny Brzeg trzygwiazdkowy hotel Ivana Palace to miejsce idealne dla par oraz grupy przyjaciół pragnących wypocząć nad hotelowym basenem lub plażując nad turkusowym morzem a wieczorem miło spędzić czas na zakupach lub skosztować bułgarskich specjałów w pobliskich restauracjach oraz barach.

HOTEL:

Kategoria hotelu

3*

Kategoria lokalna hotelu

3*

Data otwarcia:

2004 r. Odnowiony w 2017 r.

Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), pralnia (bezpłatna), basen odkryty, parking (bezpłatny).

RABATY I ZNIŻKI:
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
INTERNET:
  • Wi-Fi w hotelu płatne
PLAŻA:

300 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 100 m długości, dojście do plaży ulicą.Płatne: parasole, leżaki.

POKOJE:

Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 5, liczba wind: 3)

Typy pokoi:

  • Standard Family Room dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon

  • Twin Superior Room dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon

WYŻYWIENIE
  • restauracja główna, bar
Śniadanie
  • śniadanie (07:30-10:00)
Śniadanie i obiadokolacja
  • śniadanie (07:30-10:00), kolacja (18:30-21:00)
Z MYŚLĄ O DZIECIACH:
  • brodzik
  • plac zabaw
  • krzesełka dla dzieci w restauracji
  • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
AKTYWNIE I ANIMACYJNIE:
Płatne:
  • siłownia
  • centrum SPA
  • sauna
  • salon piękności
DODATKOWE INFORMACJE:

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Funkcjonowanie hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID-19:Każdy członek personelu musi ściśle przestrzegać podstawowych środków ochronnych przeciwko COVID-19 zalecanych przez WHO, takich jak higiena rąk, dystans fizyczny, unikać dotykania oczu, nosa i ust, zachować higienę dróg oddechowych oraz przestrzegać wskazówek, aby pozostać w domu i zasięgnąć porady lekarza jeśli mają objawy zgodne z chorobą.Pracownicy recepcji są przeszkoleni w temacie COVID-19, aby mogli bezpiecznie wykonywać powierzone im zadania i zapobiegać możliwemu rozprzestrzenianiu się COVID-19 w hotelu. W recepcji znajdują się: bakteryjny środek dezynfekujący / ściereczki do czyszczenia powierzchni, jednorazowe maseczki, rękawiczki, fartuch ochronny, worek na odpady. Plac zabaw nieczynny z powodu pandemii covid19.

Dezynfekcja wody: konieczne jest utrzymanie stężenia środka dezynfekującego w wodzie przeznaczonej do spożycia oraz w basenach lub Spa w granicach zalecanych zgodnie z międzynarodowymi normami i standardami, najlepiej w górnych granicach tego zakresu.Klimatyzacja: sprawdzone zostanie prawidłowe działanie urządzeń wentylacyjnych, wymiany powietrza i osuszania zadaszonych basenów.Dozowniki: regularne kontrole będą przeprowadzane w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania dozowników mydła i roztworów dezynfekujących, suszarek do rąk. Instalowanie jednostek do dozowania żelu dezynfekującego w różnych częściach hotelu, w tym w publicznych toaletach używanych przez Gości i personel oraz w innych miejscach (np. wejście do restauracji i barów).Restauracja i bary: personel restauracji i barów będzie przestrzegał higieny osobistej (częste regularne mycie rąk, higiena kaszlu) tak ściśle, jak to możliwe. Podczas wchodzenia i wychodzenia z restauracji zostanie wyświetlony monit o dezynfekcję rąk żelem dezynfekującym, najlepiej znajdującym się przy wejściu.Bufet i napoje: w formie bufetu Goście unikają kontaktu z żywnością. W razie potrzeby częściej wymieniane są szczypce, zawsze pozostawiając te przedmioty w osobnych pojemnikach. Po każdym serwisie czyszczone są i zdezynfekowane powierzchnie bufetów.Ekspresy do kawy, napoje gazowane i inne, w szczególności części mające większy kontakt z rękami użytkowników, będą czyszczone i dezynfekowane przynajmniej po każdej usłudze, a częściej, jeśli to konieczne.Mycie naczyń i sztućców: wszystkie naczynia, sztućce i wyroby szklane będą myte i dezynfekowane w zmywarce do naczyń, w tym przedmioty, które nie były używane, ponieważ mogły mieć kontakt z rękami Gości lub personelu.Ustawienia stołów: oile to możliwe, zaleca się, aby maksymalnie 10 osób na 10 metrów kwadratowych. Stoły są ustawione w taki sposób, aby odległość od oparcia jednego krzesła do oparcia drugiego krzesła była większa niż 1 m od siebie, a Goście znajdowali się od siebie w odległości co najmniej 1 m.Czyszczenie i dezynfekcja: szczególna uwaga zostanie poświęcona zastosowaniu środków czyszczących i dezynfekujących we wspólnych obszarach (toalety, korytarze, windy itp.) w stosunku do często dotykanych przedmiotów, takich jak uchwyty, przyciski windy, poręcze, przełączniki, klamki itp. Wszystkie pokoje i pomieszczenia ogólnodostępne będą wentylowane codziennie.Dostępność materiałów: personel sprzątający jest przeszkolony w zakresie używania i wyposażenia w środki ochrony indywidualnej: - rękawiczki - fartuchy jednorazowe - zamknięte buty – osłona twarzy. Posiada dostęp do środków dezynfekujących i innych materiałów eksploatacyjnych.Opcjonalne programy sprzątania: wszystkie informacje, w których Goście mogą dobrowolnie zrezygnować z usług sprzątania, zostaną zawieszone w służbie maksymalizacji zdrowia i bezpieczeństwa personelu hotelowego i Gości.Jeśli u Gościa lub personelu wystąpią objawy ostrej infekcji dróg oddechowych, natychmiast zostaną podjęte wysiłki w celu zminimalizowania kontaktu chorej osoby ze wszystkimi Gośćmi i personelem hotelu.Przypadek pracownika dotkniętego problememJeśli członek personelu zgłosi objawy oddechowe, pracownik natychmiast przerwie pracę i zwróci się o pomoc medyczną. Personel pozostanie izolowany w odpowiednim pokoju podczas powiadamiania służb medycznych. Personel, który zgłosi z domu, że jest chory z objawami ze strony układu oddechowego, zostanie poproszony o pozostanie w domu i skontaktowanie się z lekarzem.Przypadek chorego GościaJeśli osoba dotknięta chorobą jest Gościem hotelu Ivana Palace, dalszy pobyt chorego w hotelu nie jest zalecany. Osoba będzie tymczasowo izolowana w pokoju do czasu interwencji lokalnych organów ochrony zdrowia. Żadni Goście nie będą mogli wejść do pokoju zajmowanego przez dotkniętego Gościa.Jeśli nie ma innej opcji, jak tylko zajdzie podejrzenie o COVID-19, z łagodnymi objawami, rozważona zostanie izolacja w pokoju. Wizyty lekarskie będą odbywać się w pokoju chorego, gdy tylko będzie to możliwe, unikając konieczności udawania się do gabinetu lekarskiego. Chory Gość podejrzany o COVID-19 pozostanie w indywidualnym pokoju, z wyjątkiem dzieci lub osób wymagających opieki. Chory nie będzie przyjmował Gości, a jeśli tak, wizyty będą ograniczone do tego, co jest absolutnie konieczne. Gość otrzyma jedzenie w pokoju. Chorzy nie będą dzielić łazienki z innymi osobami, nie będą też dzielić ze swoimi opiekunami ręczników, koców ani innego rodzaju odzieży.

USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU:
  • SPA
  • Serwis plażowy
  • Pokoje 4 osobowe
  • Parking
zamknijIvana PalaceIvana Palacehotel 3.0 gwiazdkowy

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj

Zostaw wiadomość do oferty Ivana Palace

Wypełnij poniższy formularz a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.

Preferowany
kontakt
Wyraż zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj