Zadzwoń do nas!
801 590 059
koszt połączenia: 0,49zł/min
+48 58 326 20 00
koszt połączenia: 0,49zł/min
zamknij
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.
zamknij

Jaz Makadi Oasis Resorthotel 4.0 gwiazdkowy

Zdaniem Coral Travel / Wezyr Holidays:

Rozległy obiekt przeznaczony dla sympatyków orientu. Swoja architekturą przypomina kadr z „Baśni tysiąca i jednej nocy”. Jedną z zalet hotelu jest własny aquapark z kilkunastoma zjeżdżalniami dla dzieci i dorosłych. Resztę życzeń spełni formuła AII Inclusive z kuchnią orientalną. HOTEL: Kategoria hot...

Przeczytaj pełen opis oferty

Terminy i ceny

Data wyjazduDługość pobytuTransportMiejsce wyjazduLiczba osóbWyżywienieCena
24.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
All Inclusive (AI)
2014 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 24.09.2020, 05:45 - HRG (HRG), 24.09.2020, 09:50
Przylot:
HRG (HRG), 27.09.2020, 11:25 - Katowice (KTW), 27.09.2020, 15:40
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
03.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
All Inclusive (AI)
2014 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 03.09.2020, 05:45 - HRG (HRG), 03.09.2020, 09:50
Przylot:
HRG (HRG), 06.09.2020, 11:25 - Katowice (KTW), 06.09.2020, 15:40
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
10.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
All Inclusive (AI)
2014 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 10.09.2020, 05:45 - HRG (HRG), 10.09.2020, 09:50
Przylot:
HRG (HRG), 13.09.2020, 11:25 - Katowice (KTW), 13.09.2020, 15:40
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
17.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
All Inclusive (AI)
2014 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 17.09.2020, 05:45 - HRG (HRG), 17.09.2020, 09:50
Przylot:
HRG (HRG), 20.09.2020, 11:25 - Katowice (KTW), 20.09.2020, 15:40
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
24.09.20203 dniSamolotWarszawa × 2
All Inclusive (AI)
2057 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 24.09.2020, 05:55 - HRG (HRG), 24.09.2020, 10:10
Przylot:
HRG (HRG), 27.09.2020, 13:55 - WAW (WAW), 27.09.2020, 18:25
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
10.09.20203 dniSamolotWarszawa × 2
All Inclusive (AI)
2057 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 10.09.2020, 05:55 - HRG (HRG), 10.09.2020, 10:10
Przylot:
HRG (HRG), 13.09.2020, 13:55 - WAW (WAW), 13.09.2020, 18:25
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
03.09.20203 dniSamolotWarszawa × 2
All Inclusive (AI)
2057 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 03.09.2020, 05:55 - HRG (HRG), 03.09.2020, 10:10
Przylot:
HRG (HRG), 06.09.2020, 13:55 - WAW (WAW), 06.09.2020, 18:25
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
17.09.20203 dniSamolotWarszawa × 2
All Inclusive (AI)
2057 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 17.09.2020, 05:55 - HRG (HRG), 17.09.2020, 10:10
Przylot:
HRG (HRG), 20.09.2020, 13:55 - WAW (WAW), 20.09.2020, 18:25
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
27.08.20203 dniSamolotKatowice × 2
All Inclusive (AI)
2069 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 27.08.2020, 05:45 - HRG (HRG), 27.08.2020, 09:50
Przylot:
HRG (HRG), 30.08.2020, 11:25 - Katowice (KTW), 30.08.2020, 15:40
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
03.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
All Inclusive (AI)
2087 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 03.09.2020, 05:45 - HRG (HRG), 03.09.2020, 09:50
Przylot:
HRG (HRG), 06.09.2020, 11:25 - Katowice (KTW), 06.09.2020, 15:40
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
Nie wiesz, który termin zarezerwować?Zadzwoń do nas! 801 590 059 lub +48 58 326 20 00PoprzednieNastępne

Opis oferty wg: Coral Travel / Wezyr Holidays

Rozległy obiekt przeznaczony dla sympatyków orientu. Swoja architekturą przypomina kadr z „Baśni tysiąca i jednej nocy”. Jedną z zalet hotelu jest własny aquapark z kilkunastoma zjeżdżalniami dla dzieci i dorosłych. Resztę życzeń spełni formuła AII Inclusive z kuchnią orientalną.

HOTEL:

Kategoria hotelu

4*

Kategoria lokalna hotelu

4*

Data otwarcia:

2000 r. Odnowiony w 2015 r.

Na terenie hotelu: restauracja, bary (3), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), basen odkryty, aquapark (25 zjeżdżalni wodnych dla dorosłych i 25 dla dzieci, działa w godzinach 10:00-17:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

INTERNET:
  • Wi-Fi w lobby bezpłatne
  • Wi-Fi w pokojach bezpłatne
  • Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
PLAŻA:

300 m od hotelu, prywatna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: leżaki, bar na plaży, płatne: parasole.

POKOJE:

Zlokalizowane są w 6 budynkach:

  • 1 budynek główny (liczba pięter: 1)
  • 5 bloków (liczba pięter: 3)

Typy pokoi:

  • pokoje superior: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

  • pokoje rodzinne: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

WYŻYWIENIE
  • restauracja główna, bary (3)

All Inclusive (10:00-00:00)

  • śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:30-11:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:00-21:00) serwowane w restauracji Hambra
  • przekąski (12:00-16:00) serwowane w barze na basenie
  • przekąski (12:00-15:00) serwowane w food court
  • lody
  • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Z MYŚLĄ O DZIECIACH:
  • brodzik
  • zjeżdżalnie wodne dla dzieci (3)
  • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-11 lat
  • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
  • plac zabaw
  • menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
  • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
AKTYWNIE I ANIMACYJNIE:
W cenie:
  • kort do tenisa ziemnego
  • rakiety i piłki do tenisa ziemnego
  • tenis stołowy
  • rzutki
  • piłka nożna
  • siatkówka
  • siatkówka plażowa
  • squash
  • miniboisko do piłki nożnej
  • bilard
  • aerobik
  • animacje
Płatne:
  • oświetlenie kortów
  • lekcje tenisa
  • sporty wodne na plaży
  • siłownia
  • centrum SPA
  • masaż
  • sauna
  • jacuzzi
  • dyskoteka
  • salon piękności
DODATKOWE INFORMACJE:

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

UWAGA!

przy zakwaterowaniu pobierana jest obowiązkowa opłata w wysokości 5$/os/noc, dzieci do 13 lat 2,5$/noc dzięki czemu przez cały pobyt mogą korzystać z aquaparku w hotelu Jaz Aquaviva.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – Nie
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - Tak
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? – są bezpłatne
  • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - Tak
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - Nie
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - Tak
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - Tak
  • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – Nie
  • Jak będą serwowane posiłki? – Obsługa kelnerska
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - Tak
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – Nie
  • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 2m2- 2 gości
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - Tak
  • Czy na leżakach są materace? - Nie
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? – Tak, rozpakowane
  • Czy leżaki są dezynfekowane? – Tak, po każdym użyciu
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – Tak, obsługa kelnerska
  • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – Tak, 10.00 – 12.30 i 13.30 – 17.00
  • Czy centrum SPA jest czynne? – Nie
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - Nie
  • Czy siłownia jest czynna? - Tak
  • Czy mini klub jest czynny? - Tak
  • Czy hotel prowadzi program animacyjny? – Tylko zajęcia sportowe
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – Tak, hotel posiada zespół zarządzania kryzysowego, składający się z menagera i lekarza. W momencie pojawienia się osoby z objawami, wzywany jest menager oraz lekarz – podjęta zostaje decyzja czy wymagane jest przeniesienie gościa do specjalnie wydzielonego w tym celu budynku oraz o ewentualnej izolacji
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? 1) Zespół zarządzania kryzysowego podejmuje decyzję o tym, czy gość zostaje na izolacji w hotelu, czy wymagana jest hospitalizacja
USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU:
  • Niepełnosprawni
  • Wi-Fi
  • Aquapark
  • SPA
  • Disco
  • Tenis
  • Mini Klub
  • All Inclusive
  • Serwis plażowy
  • Sporty wodne
zamknijJaz Makadi Oasis ResortJaz Makadi Oasis Resorthotel 4.0 gwiazdkowy

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj

Zostaw wiadomość do oferty Jaz Makadi Oasis Resort

Wypełnij poniższy formularz a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.

Preferowany
kontakt
Wyraż zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj