Zadzwoń do nas!
801 590 059
koszt połączenia: 0,49zł/min
+48 58 326 20 00
koszt połączenia: 0,49zł/min
zamknij
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.
zamknij

Kotvahotel 4.0 gwiazdkowy

Zdaniem Coral Travel / Wezyr Holidays:

Hotel Kotva to idealna propozycja dla amatorów wodnych szaleństw. Duży basen i park wodny ze zjeżdżalniami dla dzieci zapewnią doskonałą rodzinną zabawę. Dogodna lokalizacja obiektu, blisko szerokiej plaży i starożytnego miasta Nessebar wpisanego na listę UNESCO sprawia, że można idealnie połączyć wy...

Przeczytaj pełen opis oferty

Terminy i ceny

Data wyjazduDługość pobytuTransportMiejsce wyjazduLiczba osóbWyżywienieCena
Nie wiesz, który termin zarezerwować?Zadzwoń do nas! 801 590 059 lub +48 58 326 20 00

Opis oferty wg: Coral Travel / Wezyr Holidays

Hotel Kotva to idealna propozycja dla amatorów wodnych szaleństw. Duży basen i park wodny ze zjeżdżalniami dla dzieci zapewnią doskonałą rodzinną zabawę. Dogodna lokalizacja obiektu, blisko szerokiej plaży i starożytnego miasta Nessebar wpisanego na listę UNESCO sprawia, że można idealnie połączyć wypoczynek i zwiedzanie pięknego miasta, architektonicznej perły Bułgarskiej Riwiery.

HOTEL:
Kategoria organizatora

4*

Kategoria lokalna

4*

Data otwarcia:

1974 r. Odnowiony w 2019 r.

Na terenie hotelu: restauracje (2), bar, sejf w recepcji, sala konferencyjna, baseny odkryte (2), mini aquapark dla dzieci, bezpłatny dla gości hotelowych (działa w godzinach 10:00-19:00), parking poza hotelem (płatny, ok 12 BGN/dzień).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

INTERNET:
  • Wi-Fi w lobby bezpłatne
  • Wi-Fi w pokojach bezpłatne
PLAŻA:

250 m od hotelu, publiczna, piaszczysta.Przejście przez ulicę i wydmy.Płatne: parasole, leżaki .

POKOJE:

Zlokalizowane są w 2 budynkach:(liczba pięter: 4, liczba wind: 3)

Typy pokoi:

  • pokoje double dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

  • apartamenty dla max. 4 os.: salon, 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

  • single dla max. 1 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

WYŻYWIENIE
  • restauracja główna, restauracje a la carte, bar, cukiernia
Śniadanie
  • śniadanie (07:30-10:00) serwowane w restauracji

All Inclusive (10:00-22:30)

  • śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:00-21:00)
  • lody
  • napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Restauracje a la carte

- płatna. Wymagana rezerwacja.

  • Bistro Black Pearl "owoce morza"
Z MYŚLĄ O DZIECIACH:
  • brodzik
  • wydzielone baseny dla dzieci, basen ze zjeżdżalniami
  • animacje dla dzieci
  • krzesełka dla dzieci w restauracji
  • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (płatne, na zamówienie przed przyjazdem)
AKTYWNIE I ANIMACYJNIE:
W cenie:
  • animacje w dzień
Płatne:
  • tenis stołowy
  • bilard
  • siłownia, sauna
  • masaż
DODATKOWE INFORMACJE:

Funkcjonowanie hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID-19:

  • pracownicy hotelu przechodzą szkolenie dotyczące przestrzegania zasad higieny zarówno w trakcie pracy, jak i po jej zakończeniu
  • pracownicy poddawani są okresowym badaniom stanu zdrowia oraz każdego dnia przed rozpoczęciem pracy mierzona jest im temperatura
  • pracownicy mają dostęp do środków dezynfekujących
  • w recepcji są dostępne przyłbice ochronne PCV oraz zachowana jest bezpieczna odległość podczas meldowania Gości (po obu stronach recepcji mogą być maksymalnie dwie rodziny)
  • pokoje gościnne, w tym klamki do drzwi, pilot do telewizora, telefon, mini lodówka, włączniki, uchwyty, łazienka są dokładnie czyszczone i dezynfekowane
  • częste dezynfekowanie i czyszczenie punktów części wspólnych, tj. przyciski do wind, poręcze, stoły, recepcja
  • częste wietrzenie części wspólnych oraz pokoi hotelowych podczas ich sprzątania
  • windy są wyposażone w antybakteryjne lampy UV
  • częste dezynfekowanie korytarzy, WC w częściach wspólnych, przechowalni bagażu, klamek do drzwi, etc;
  • w częściach wspólnych (tj. lobby, restauracje, bary, baseny, place zabaw dla dzieci, itp.) znajdują się stacje dezynfekcji
  • na bufecie przed posiłkiem znajdują się przyłbice ochronne, które są podawane Gościom przez personel
  • stoły zostały rozmieszczone w bezpiecznej odległości zgodnie z wymogami Ministerstwa Zdrowia
  • dezynfekcja stołów odbywa się po każdym Gościu
  • w miniklubie podczas organizowanych zajęć z dorosłymi i dziećmi zachowany jest dystans społeczny
  • leżaki i parasole są rozmieszczone w bezpiecznej odległości; leżaki są regularnie czyszczone i dezynfekowane
USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU:
  • Hotel rodzinny
  • Niepełnosprawni
  • Wi-Fi
  • Aquapark
  • All Inclusive
  • Serwis plażowy
  • Centrum konferencyjne
  • Pokoje 4 osobowe
zamknijKotvaKotvahotel 4.0 gwiazdkowy

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj

Zostaw wiadomość do oferty Kotva

Wypełnij poniższy formularz a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.

Preferowany
kontakt
Wyraż zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj