Zadzwoń do nas!
801 590 059
koszt połączenia: 0,49zł/min
+48 58 326 20 00
koszt połączenia: 0,49zł/min
zamknij
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.
zamknij

Menaville Resorthotel 4.0 gwiazdkowy

Zdaniem Coral Travel / Wezyr Holidays:

Doskonała oferta dla osób lubiących spędzać aktywne wakacje. Goście mogą skorzystać z siłowni, sportów wodnych na plaży i uwielbianych przez wszystkich turystów w Egipcie nurkowanie. Duże, przestronne pokoje pozwolą na poczucie intymności i pełnego relaksu. HOTEL: Kategoria organizatora 4* Kategoria ...

Przeczytaj pełen opis oferty

Terminy i ceny

Data wyjazduDługość pobytuTransportMiejsce wyjazduLiczba osóbWyżywienieCena
Nie wiesz, który termin zarezerwować?Zadzwoń do nas! 801 590 059 lub +48 58 326 20 00

Opis oferty wg: Coral Travel / Wezyr Holidays

Doskonała oferta dla osób lubiących spędzać aktywne wakacje. Goście mogą skorzystać z siłowni, sportów wodnych na plaży i uwielbianych przez wszystkich turystów w Egipcie nurkowanie. Duże, przestronne pokoje pozwolą na poczucie intymności i pełnego relaksu.

HOTEL:
Kategoria organizatora

4*

Kategoria lokalna

4*

Data otwarcia:

1991 r. Odnowiony w 2014 r.

Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), basen odkryty.

Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

INTERNET:
  • Wi-Fi w hotelu płatne
PLAŻA:

Przy hotelu, prywatna, z pomostem, piaszczysta, 600 m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe,płatne: bar na plaży.

POKOJE:

Zlokalizowane są w 3 budynkach:

  • 1 budynek główny (liczba pięter: 1)
  • 1 bungalow (liczba pięter: 1)
  • 1 villa (liczba pięter: 2)

Typy pokoi:

  • pokoje standardowe dla max. 2 os.: klimatyzacja indywidualna, TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras

  • pokoje superior dla max. 2 os.: klimatyzacja indywidualna, TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras

WYŻYWIENIE
  • restauracja główna "Amalia", bar

All Inclusive (10:00-00:00)

  • śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-15:00), przekąski (16:00-17:30), kolacja (19:00-22:00) serwowane w restauracji GŁÓWNEJ
  • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Z MYŚLĄ O DZIECIACH:
  • brodzik
  • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
  • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
  • plac zabaw
  • menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
  • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
AKTYWNIE I ANIMACYJNIE:
W cenie:
  • tenis stołowy
  • rzutki
  • siatkówka plażowa
  • miniboisko do piłki nożnej
  • animacje
  • dyskoteka
Płatne:
  • bilard
  • sporty wodne na plaży
  • aerobik
  • siłownia
  • centrum SPA
  • masaż
  • sauna
  • jacuzzi
DODATKOWE INFORMACJE:

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? - DOSTĘPNE BEZPŁATNIE
  • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
  • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
  • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
  • Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
  • Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
  • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 350 GOŚCI / 13000 M
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
  • Czy na leżakach są materace? - TAK
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK, BEZPŁATNIE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE
  • Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, SAMOOBSŁUGA
  • Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
  • Czy siłownia jest czynna? - NIE
  • Czy mini klub jest czynny? - NIE
  • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - ZAKAŻENI GOŚCIE BĘDĄ IZOLOWANI W SPECJALNIE PRZEZNACZONYCH DO TEGO POKOJACH, BĘDĄ POD OBSERWACJĄ MEDYCZNĄ
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - ZAKAŻENI GOŚCIE BĘDĄ IZOLOWANI W SPECJALNIE PRZEZNACZONYCH DO TEGO POKOJACH, HOTEL SKONTAKTUJE SIĘ Z LOKALNYMI WŁADZAMI W CELU USTALENIA CZY ZAKAŻONY GOŚĆ POWINIEN ZOSTAĆ W HOTELU CZY POWINIEN ZOSTAĆ PRZETRANSPORTOWANY DO SZPITALA
USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU:
  • Niepełnosprawni
  • Wi-Fi
  • Przy plaży
  • SPA
  • Disco
  • Mini Klub
  • All Inclusive
  • Serwis plażowy
  • Sporty wodne
zamknijMenaville ResortMenaville Resorthotel 4.0 gwiazdkowy

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj

Zostaw wiadomość do oferty Menaville Resort

Wypełnij poniższy formularz a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.

Preferowany
kontakt
Wyraż zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj