Doskonała oferta dla osób lubiących spędzać aktywne wakacje. Goście mogą skorzystać z siłowni, sportów wodnych na plaży i uwielbianych przez wszystkich turystów w Egipcie nurkowanie. Duże, przestronne pokoje pozwolą na poczucie intymności i pełnego relaksu.
HOTEL:
Kategoria organizatora
4*
Kategoria lokalna
4*
Data otwarcia:
1991 r. Odnowiony w 2014 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), basen odkryty.
Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
INTERNET:
- Wi-Fi w hotelu płatne
PLAŻA:
Przy hotelu, prywatna, z pomostem, piaszczysta, 600 m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe,płatne: bar na plaży.
POKOJE:
Zlokalizowane są w 3 budynkach:
- 1 budynek główny (liczba pięter: 1)
- 1 bungalow (liczba pięter: 1)
- 1 villa (liczba pięter: 2)
Typy pokoi:
pokoje standardowe dla max. 2 os.: klimatyzacja indywidualna, TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
pokoje superior dla max. 2 os.: klimatyzacja indywidualna, TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
WYŻYWIENIE
- restauracja główna "Amalia", bar
All Inclusive (10:00-00:00)
- śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-15:00), przekąski (16:00-17:30), kolacja (19:00-22:00) serwowane w restauracji GŁÓWNEJ
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Z MYŚLĄ O DZIECIACH:
- brodzik
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
AKTYWNIE I ANIMACYJNIE:
W cenie:
- tenis stołowy
- rzutki
- siatkówka plażowa
- miniboisko do piłki nożnej
- animacje
- dyskoteka
Płatne:
- bilard
- sporty wodne na plaży
- aerobik
- siłownia
- centrum SPA
- masaż
- sauna
- jacuzzi
DODATKOWE INFORMACJE:
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - DOSTĘPNE BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 350 GOŚCI / 13000 M
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK, BEZPŁATNIE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, SAMOOBSŁUGA
- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
- Czy siłownia jest czynna? - NIE
- Czy mini klub jest czynny? - NIE
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - ZAKAŻENI GOŚCIE BĘDĄ IZOLOWANI W SPECJALNIE PRZEZNACZONYCH DO TEGO POKOJACH, BĘDĄ POD OBSERWACJĄ MEDYCZNĄ
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - ZAKAŻENI GOŚCIE BĘDĄ IZOLOWANI W SPECJALNIE PRZEZNACZONYCH DO TEGO POKOJACH, HOTEL SKONTAKTUJE SIĘ Z LOKALNYMI WŁADZAMI W CELU USTALENIA CZY ZAKAŻONY GOŚĆ POWINIEN ZOSTAĆ W HOTELU CZY POWINIEN ZOSTAĆ PRZETRANSPORTOWANY DO SZPITALA
USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU:
- Niepełnosprawni
- Wi-Fi
- Przy plaży
- SPA
- Disco
- Mini Klub
- All Inclusive
- Serwis plażowy
- Sporty wodne