Zadzwoń do nas!
801 590 059
koszt połączenia: 0,49zł/min
+48 58 326 20 00
koszt połączenia: 0,49zł/min
zamknij
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.
zamknij

Merve Sun Hotel Spahotel 4.0 gwiazdkowy

Zdaniem Coral Travel / Wezyr Holidays:

Dogodnie usytuowany hotel w niedalekiej odległości od sklepów, barów i restauracji. Rozmieszczony na niewielkim terenie jest miłym miejscem na wypoczynek pełen atrakcji w komfortowych warunkach. Oferuje swoim Gościom między innymi relaks w centrum SPA, radochę na zjeżdżalni wodnej oraz chwile pełne z...

Przeczytaj pełen opis oferty

Terminy i ceny

Data wyjazduDługość pobytuTransportMiejsce wyjazduLiczba osóbWyżywienieCena
28.10.20203 dniSamolotWrocław × 2
All Inclusive (AI)
1315 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WRO (WRO), 28.10.2020, 07:50 - AYT (AYT), 28.10.2020, 13:00
Przylot:
AYT (AYT), 31.10.2020, 14:00 - WRO (WRO), 31.10.2020, 16:00
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
28.10.20203 dniSamolotWarszawa × 2
All Inclusive (AI)
1325 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 28.10.2020, 08:25 - AYT (AYT), 28.10.2020, 12:20
Przylot:
AYT (AYT), 31.10.2020, 06:00 - WAW (WAW), 31.10.2020, 07:00
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
28.10.20203 dniSamolotWrocław × 2
All Inclusive (AI)
1335 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WRO (WRO), 28.10.2020, 07:50 - AYT (AYT), 28.10.2020, 13:00
Przylot:
AYT (AYT), 31.10.2020, 14:00 - WRO (WRO), 31.10.2020, 16:00
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
28.10.20203 dniSamolotWarszawa × 2
All Inclusive (AI)
1345 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 28.10.2020, 08:25 - AYT (AYT), 28.10.2020, 12:20
Przylot:
AYT (AYT), 31.10.2020, 06:00 - WAW (WAW), 31.10.2020, 07:00
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
25.10.20203 dniSamolotWrocław × 2
All Inclusive (AI)
1361 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WRO (WRO), 25.10.2020, 18:30 - AYT (AYT), 25.10.2020, 22:30
Przylot:
AYT (AYT), 28.10.2020, 06:00 - WRO (WRO), 28.10.2020, 07:00
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
25.10.20203 dniSamolotWarszawa × 2
All Inclusive (AI)
1371 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 25.10.2020, 09:00 - AYT (AYT), 25.10.2020, 13:00
Przylot:
AYT (AYT), 28.10.2020, 05:40 - WAW (WAW), 28.10.2020, 07:35
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
28.10.20203 dniSamolotKatowice × 2
All Inclusive (AI)
1376 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 28.10.2020, 08:20 - AYT (AYT), 28.10.2020, 13:10
Przylot:
AYT (AYT), 31.10.2020, 07:10 - Katowice (KTW), 31.10.2020, 07:50
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
28.10.20203 dniSamolotPoznań × 2
All Inclusive (AI)
1376 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
POZ (POZ), 28.10.2020, 17:15 - AYT (AYT), 28.10.2020, 21:20
Przylot:
AYT (AYT), 31.10.2020, 14:40 - POZ (POZ), 31.10.2020, 16:50
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
25.10.20203 dniSamolotWrocław × 2
All Inclusive (AI)
1382 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WRO (WRO), 25.10.2020, 18:30 - AYT (AYT), 25.10.2020, 22:30
Przylot:
AYT (AYT), 28.10.2020, 06:00 - WRO (WRO), 28.10.2020, 07:00
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
24.10.20203 dniSamolotWrocław × 2
All Inclusive (AI)
1385 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WRO (WRO), 24.10.2020, 16:50 - AYT (AYT), 24.10.2020, 21:00
Przylot:
AYT (AYT), 27.10.2020, 14:00 - WRO (WRO), 27.10.2020, 15:00
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
Nie wiesz, który termin zarezerwować?Zadzwoń do nas! 801 590 059 lub +48 58 326 20 00PoprzednieNastępne

Opis oferty wg: Coral Travel / Wezyr Holidays

Dogodnie usytuowany hotel w niedalekiej odległości od sklepów, barów i restauracji. Rozmieszczony na niewielkim terenie jest miłym miejscem na wypoczynek pełen atrakcji w komfortowych warunkach. Oferuje swoim Gościom między innymi relaks w centrum SPA, radochę na zjeżdżalni wodnej oraz chwile pełne zabawy dla całej rodziny.

HOTEL:
Kategoria organizatora

4*

Kategoria lokalna

4*

Data otwarcia:

2012 r. Odnowiony w 2017 r.

Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen kryty, basen odkryty, zjeżdżalnia wodna dla dorosłych i 1 dla dzieci (czynne w godzinach 10:00-12:00,14:00-16:00. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

RABATY I ZNIŻKI:
1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis
INTERNET:
  • Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
PLAŻA:

400 m od hotelu, prywatna, piaszczysta, 70 m długości, dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy.Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży.

POKOJE:

Zlokalizowane w 5 budynkach:

  • 1 budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 5)
  • 4 aneksy (liczba pięter: 5, liczba wind: 2)

Typy pokoi:

  • pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

  • pokoje rodzinne dla max. 5 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

  • pokoje ekonomiczne dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)

WYŻYWIENIE
  • restauracja główna, restauracja a la carte, bary (3)

All Inclusive (10:00-00:00)

  • śniadanie (07:30-09:30), późne śniadanie (09:30-10:00), obiad (12:30-14:00), podwieczorek (16:00-17:00), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (23:00-00:00)
  • lody
  • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
  • pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Restauracje a la carte

- jedna wizyta podczas pobytu gratis. Wymagana rezerwacja.

  • owoce morza
Z MYŚLĄ O DZIECIACH:
  • brodzik
  • miniklub dla dzieci w wieku 4-12
  • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
  • krzesełka dla dzieci w restauracji
  • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
AKTYWNIE I ANIMACYJNIE:
W cenie:
  • tenis stołowy
  • rzutki
  • siłownia
  • animacje soft
  • sauna
Płatne:
  • cymbergaj
  • bilard
  • sporty wodne na plaży
  • centrum SPA
  • masaż
  • łaźnia turecka
DODATKOWE INFORMACJE:

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? – BEZPŁATNE
  • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
  • Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE
  • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIEM, OBIAD I KOLACJĘ
  • Jak będą serwowane posiłki? – PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
  • Czy jest dostępna usługa Room Service? – NIE
  • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – NIE
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
  • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 150 GOŚCI NA 1 600M2
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
  • Czy na leżakach są materace? - TAK
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? – ROZPAKOWANE, BEZPŁATNIE
  • Czy leżaki są dezynfekowane? – PO KAŻDYM UŻYCIU
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – TAK, PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
  • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – TAK, 11-12, 14-16
  • Czy centrum SPA jest czynne? – TAK
  • Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
  • Czy siłownia jest czynna? – TAK
  • Czy mini klub jest czynny? - TAK
  • Czy hotel prowadzi program animacyjny? – TAK, W CIĄGU DNIA I WIECZOREM
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – KONTAKT Z PERSONELEM ZOSTANIE PRZERWANY I LEKARZ HOTELOWY LUB PERSONEL MEDYCZNY ZOSTANIE POWIADOMIONY. PODJĘTE BĘDĄ ODPOWIEDNIE ŚRODKI ORAZ GOŚĆ ZOSTANIE PRZENIESIONY DO POKOJU IZOLACJI W ZALEŻNOŚCI OD SYTUACJI
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – PERSONEL MEDYCZNY POWIADAMIA ODPOWIEDNIE SŁUŻBY O ZAISTNIAŁEJ SYTUACJI I PODEJMUJE ODPOWIEDNIE KROKI. DO WSZYSTKICH OSÓB Z PODEJRZENIEM ZAKAŻENIA BĘDZIE PODCHODZIŁ PERSONEL UŻYWAJĄC DOSTĘPNYCH ŚRODKÓW OSTROŻNOŚCI (W SZCZEGÓLNOŚCI MASECZKI, RĘKAWICZKI ITP.)
USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU:
  • Niepełnosprawni
  • Wi-Fi
  • SPA
  • Siłownia
  • Mini Klub
  • All Inclusive
  • Serwis plażowy
  • Sporty wodne
  • Zjeżdżalnie
  • Centrum konferencyjne
  • Pokoje 5 osobowe
zamknijMerve Sun Hotel SpaMerve Sun Hotel Spahotel 4.0 gwiazdkowy

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj

Zostaw wiadomość do oferty Merve Sun Hotel Spa

Wypełnij poniższy formularz a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.

Preferowany
kontakt
Wyraż zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj