Zadzwoń do nas!
801 590 059
koszt połączenia: 0,49zł/min
+48 58 326 20 00
koszt połączenia: 0,49zł/min
zamknij
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.
zamknij

Shams Safaga Beach Resorthotel 4.0 gwiazdkowy

Zdaniem Coral Travel / Wezyr Holidays:

Położony w Safaga wzdłuż wybrzeża lazurowego Morza Czerwonego zachwyca prywatną, piaszczystą plażą. Ośrodek oferuje również centrum fitness, saunę oraz kort tenisowy. Całoroczne ciepło egipskiego słońca oraz atrakcyjny pakiet All Inclusive pozwalają w pełni cieszyć się wakacjami. HOTEL: Kategoria hot...

Przeczytaj pełen opis oferty

Terminy i ceny

Data wyjazduDługość pobytuTransportMiejsce wyjazduLiczba osóbWyżywienieCena
27.08.20203 dniSamolotKatowice × 2
All Inclusive (AI)
1746 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 27.08.2020, 05:45 - HRG (HRG), 27.08.2020, 09:50
Przylot:
HRG (HRG), 30.08.2020, 11:25 - Katowice (KTW), 30.08.2020, 15:40
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
03.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
All Inclusive (AI)
1746 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 03.09.2020, 05:45 - HRG (HRG), 03.09.2020, 09:50
Przylot:
HRG (HRG), 06.09.2020, 11:25 - Katowice (KTW), 06.09.2020, 15:40
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
10.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
All Inclusive (AI)
1746 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 10.09.2020, 05:45 - HRG (HRG), 10.09.2020, 09:50
Przylot:
HRG (HRG), 13.09.2020, 11:25 - Katowice (KTW), 13.09.2020, 15:40
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
17.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
All Inclusive (AI)
1746 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 17.09.2020, 05:45 - HRG (HRG), 17.09.2020, 09:50
Przylot:
HRG (HRG), 20.09.2020, 11:25 - Katowice (KTW), 20.09.2020, 15:40
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
24.09.20203 dniSamolotKatowice × 2
All Inclusive (AI)
1746 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 24.09.2020, 05:45 - HRG (HRG), 24.09.2020, 09:50
Przylot:
HRG (HRG), 27.09.2020, 11:25 - Katowice (KTW), 27.09.2020, 15:40
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
03.09.20203 dniSamolotWarszawa × 2
All Inclusive (AI)
1789 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 03.09.2020, 05:55 - HRG (HRG), 03.09.2020, 10:10
Przylot:
HRG (HRG), 06.09.2020, 13:55 - WAW (WAW), 06.09.2020, 18:25
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
10.09.20203 dniSamolotWarszawa × 2
All Inclusive (AI)
1789 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 10.09.2020, 05:55 - HRG (HRG), 10.09.2020, 10:10
Przylot:
HRG (HRG), 13.09.2020, 13:55 - WAW (WAW), 13.09.2020, 18:25
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
17.09.20203 dniSamolotWarszawa × 2
All Inclusive (AI)
1789 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 17.09.2020, 05:55 - HRG (HRG), 17.09.2020, 10:10
Przylot:
HRG (HRG), 20.09.2020, 13:55 - WAW (WAW), 20.09.2020, 18:25
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
24.09.20203 dniSamolotWarszawa × 2
All Inclusive (AI)
1789 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
WAW (WAW), 24.09.2020, 05:55 - HRG (HRG), 24.09.2020, 10:10
Przylot:
HRG (HRG), 27.09.2020, 13:55 - WAW (WAW), 27.09.2020, 18:25
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
27.08.20203 dniSamolotKatowice × 2
All Inclusive (AI)
1829 /os.

Informacje szczegółowe

Wylot:
Katowice (KTW), 27.08.2020, 05:45 - HRG (HRG), 27.08.2020, 09:50
Przylot:
HRG (HRG), 30.08.2020, 11:25 - Katowice (KTW), 30.08.2020, 15:40
Wyżywienie:
All Inclusive (AI)
Nie wiesz, który termin zarezerwować?Zadzwoń do nas! 801 590 059 lub +48 58 326 20 00PoprzednieNastępne

Opis oferty wg: Coral Travel / Wezyr Holidays

Położony w Safaga wzdłuż wybrzeża lazurowego Morza Czerwonego zachwyca prywatną, piaszczystą plażą. Ośrodek oferuje również centrum fitness, saunę oraz kort tenisowy. Całoroczne ciepło egipskiego słońca oraz atrakcyjny pakiet All Inclusive pozwalają w pełni cieszyć się wakacjami.

HOTEL:

Kategoria hotelu

4*

Kategoria lokalna hotelu

4*

Data otwarcia:

1991 r. Odnowiony w 2011 r.

Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe (płatne), basen odkryty, 5 zjeżdżalni wodnych dla dorosłych i 3 dla dzieci (czynne w godzinach 10:00-12:00; 15:00-17:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

INTERNET:
  • Wi-Fi w hotelu płatne
PLAŻA:

Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, pomost, 800 m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

POKOJE:

Zlokalizowane są w 12 budynkach:

  • 1 budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 1)
  • 11 bungalowów (liczba pięter: 1)

Typy pokoi:

  • pokoje standardowe: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

  • bungalow: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), taras

WYŻYWIENIE
  • restauracja główna, restauracje a la carte, bary (3)

All Inclusive (10:00-00:00)

  • śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-15:00), kolacja (19:00-22:00) serwowane w restauracji głównej
  • przekąski (16:00-17:00), podwieczorek (16:00-17:00) serwowane w barze
  • lody
  • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
  • pakiety urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte

- płatna. Wymagana rezerwacja.

  • włoska/owoce morza
Z MYŚLĄ O DZIECIACH:
  • brodzik
  • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-11 lat
  • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
  • plac zabaw
  • menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
  • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatna
AKTYWNIE I ANIMACYJNIE:
W cenie:
  • korty do tenisa ziemnego (2)
  • rakiety i piłki do tenisa ziemnego
  • tenis stołowy
  • rzutki
  • koszykówka
  • piłka nożna
  • siatkówka
  • siatkówka plażowa
  • squash
  • minigolf
  • miniboisko do piłki nożnej
  • bilard
  • aerobik
  • siłownia
  • animacje w dzień
  • dyskoteka
Płatne:
  • oświetlenie kortów
  • sporty wodne na plaży
  • centrum SPA
  • talasoterapia
  • masaż
  • sauna
  • jacuzzi
  • salon piękności
  • łaźnia turecka
DODATKOWE INFORMACJE:

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
  • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
  • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
  • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
  • Jak będą serwowane posiłki? – OBSŁUGA KELNERSKA
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
  • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
  • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 250 GOŚCI NA 400 m2
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
  • Czy na leżakach są materace? - TAK
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? – INDYWIDUALNIE PAKOWANE / BEZPŁATNIE
  • Czy leżaki są dezynfekowane? – PO KAŻDYM UŻYCIU
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – OBSŁUGA KELNERSKA
  • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – TAK, 10-12 ORAZ 13-15
  • Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
  • Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
  • Czy siłownia jest czynna? - TAK
  • Czy mini klub jest czynny? - TAK
  • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – GOŚĆ ZOSTANIE PODDANY KWARANTANNIE W SWOIM POKOJU DOPÓKI LEKARZ NIE ZDECYDUJE O DALSZYCH KROKACH LECZENIA, JEŚLI ZAJDZIE TAKA POTRZEBA CHORY ZOSTANIE PRZETRANSPORTOWANY DO SZPITALA
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – KAŻDY GOŚĆ WYKAZUJĄCY OZNAKI LUB OBJAWY CHOROBY POWINIEN NIEZWŁOCZNIE ZGŁOSIĆ SIĘ DO SŁUŻBY MEDYCZNEJ ORAZ UZYSKAĆ POTWIERDZENIE CHOROBY. GOŚĆ KTÓRY ZACHORUJE POWINIEN ZOSTAĆ ODIZOLOWANY OD ZDROWYCH GOŚCI I PRZEBYWAĆ W SWOIM POKOJU
USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU:
  • Niepełnosprawni
  • Przy plaży
  • SPA
  • Disco
  • Siłownia
  • Tenis
  • Mini Klub
  • All Inclusive
  • Serwis plażowy
  • Sporty wodne
  • Zjeżdżalnie
  • Centrum konferencyjne
zamknijShams Safaga Beach ResortShams Safaga Beach Resorthotel 4.0 gwiazdkowy

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj

Zostaw wiadomość do oferty Shams Safaga Beach Resort

Wypełnij poniższy formularz a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.

Preferowany
kontakt
Wyraż zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Q&Q sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3 (Administrator danych) oraz akceptuję Regulamin Serwisu. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności.

Ustaw swoją lokalizację

Twoja lokalizacja: Warszawa
anuluj